Vlákno názorů k článku Cuil se zas tak moc cool nezdá od Ondrej Páleš - Tak předně bych řekl, že získat si pozornost...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 8. 2008 14:52

    Ondrej Páleš
    Tak předně bych řekl, že získat si pozornost médií uprostřed okurkové sezóny prohlášením o nové konkurenci pro největšího hráče na trhu, to opravdu není žádné velké PR umění.

    Jinak se mi ta koncepce vyhledávače celkem líbí. Design je určitě příjemně nevšední, ale nepříjemně nedomyšlený. To, jak vyhledávání funguje a jaké výsledky v jakém uspořádání zobrazuje, to je určitě zajímavé a řekl bych, že je to dobrá cesta. Ovšem bude to chtít ještě hodně vyladit, dlouhá léta vývoje, zdokonalování, rozšiřování možností. A myslím si, že nakonec to paradoxně pomůže Googlu - urychlí se vývoj, bude odkud čerpat nové nápady a nakonec bude koho i s jeho technologií koupit:-)
  • 2. 8. 2008 15:05

    janforman.com (neregistrovaný)
    No jsem taky dost skeptickej co se konkurence týče. Myslím že aktuálně není nikdo kdo by byl schopnej Google konkurovat (nebude mít peníze ani potřebný čas). Leda že by se Google jako velká firma zahltil, přijde mi že jeho "dynamičnost" klesá. Jejich výhodou je vysoký kapitál (až nebudou vědět coby nakoupí to ....)
  • 5. 8. 2008 11:10

    Marek Prokop
    No, to PR se docela povedlo. Nových vyhledavačů srovnatelné kvality vzniká několik desítek do roka, resp. asi tolik jich získá pozornost úzce specializovaných médií. Do šířeji zaměřených médií jako je Lupa však proniknou z těch desítek tak dva a do masových médií sotva jeden.

    Bylo by zajímavé analyzovat, jak se to Cuilu povedlo. Sebevědomé řeči o konkurování Googlu mají všichni, takže jenom těmi to nebude.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).