Musim rict, ze celkove z toho take nemam dobry dojem, ale stala se mi jedna prihoda ze ktere jsem byl mile prekvapen. Pri kontrole proplacenych domen nasich klientu jsem zjistil, ze jedna domena byla omylem zaplacena 2x. Vecer tehoz dne jsem tedy poslal pozadavek na prevod druhe platby jedne domeny k dobru jine nasi domeny, ktera dosud nebyla uhrazena a druhy den rano prisla odpoved o provedeni operace.
Poslete mi prosim adresu, na kterou jste NICu psal. My mame
bohuzel zkusenosti uplne opacne. Nekteri nasi zakaznici rovnez
zaplatili NICu za domeny, ktere jsme my jiz uhradili, ale pres
nekolikerou urgenci nam NIC neodpovedel, jak tuto situaci resit.
Naopak dostavame druhe upominky, na jiz davno uhrazene domeny.
fakt2@nic.cz
Jednani bude rychlejsi, pokud napisete pokud mozno co nejvic
udaju o platbe - tj. cislo uctu, ze ktereho byla platba odeslana,
variabilni symbol, datum, za jakou domenu ...
Nektere jsou potrebne pro dohledani platby, jine proto, abych uveril, ze je platba vase ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).