Problému CZ NICu vidím ve vztahu k "normálním" vlastníkům z řad "obyčejných" lidí. Dosud není zbytí, a tak každý musí nějakým způsobem komunikovat s CZ NIC. A komunikace je neosobní, strojová, nesrozumitelná.
Podle mého názoru by CZ NIC měl především změnit způsob komunikace vůči nám, uživatelům a měl by zlidštit. Hezky se to píše, ale hůře se to dělá.
Kdyby se ovšem řada webhostingových firem chovala podobně jako CZ NIC, byly by brzy na mizině.
co je to zase za pablba? ja jsem taky "vobycejnej clovek", ale naprosto nemam zajem platit v cene domeny nejaky slecny, ktery budou po telefonu uspokojovat potrebu lidskeho tepla nejakeho nevyhoneneho bloggera.
jestli mas problem, zavolej 800-155-555 nebo 909-46-46-55.
jestli nedokazes komunikovat s pocitacem, komunikuj s registratorem a webhosterem, jako vetsina normalnich lidi.
mam taky domenu .com, a naopak jako normalniho cloveka me velmi zajima ze za na ni platim asi tak 8$/rok a byla smahem zaregisrovana. nikam volat nepotrebuju, nejspis ani zadnou teplou linku v cene nemam. kdybych ji chtel, zaplatim si nejakou sluzbu treba za 30$