co je to zase za pablba? ja jsem taky "vobycejnej clovek", ale naprosto nemam zajem platit v cene domeny nejaky slecny, ktery budou po telefonu uspokojovat potrebu lidskeho tepla nejakeho nevyhoneneho bloggera.
jestli mas problem, zavolej 800-155-555 nebo 909-46-46-55.
jestli nedokazes komunikovat s pocitacem, komunikuj s registratorem a webhosterem, jako vetsina normalnich lidi.
mam taky domenu .com, a naopak jako normalniho cloveka me velmi zajima ze za na ni platim asi tak 8$/rok a byla smahem zaregisrovana. nikam volat nepotrebuju, nejspis ani zadnou teplou linku v cene nemam. kdybych ji chtel, zaplatim si nejakou sluzbu treba za 30$
Problému CZ NICu vidím ve vztahu k "normálním" vlastníkům z řad "obyčejných" lidí. Dosud není zbytí, a tak každý musí nějakým způsobem komunikovat s CZ NIC. A komunikace je neosobní, strojová, nesrozumitelná.
Podle mého názoru by CZ NIC měl především změnit způsob komunikace vůči nám, uživatelům a měl by zlidštit. Hezky se to píše, ale hůře se to dělá.
Kdyby se ovšem řada webhostingových firem chovala podobně jako CZ NIC, byly by brzy na mizině.