To je hezký, že si umíš zobrazit zdrojovej kód, já ti ale říkám, že když si zapnu adblock, tak tam ten odkaz prostě nevidím. Jestli chceš ověřit to, co ti říkám, tak si nainstaluj Chrome s doplňkem AdBlockPlus.
Ve zdrojovém kódu sice odkaz vidím:
<h2>Facebook se jednou přestane vyplácet</h2><span class="rs-person">Jan Sladovník</span>, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom, jak zápasí s poklesem dosahu příspěvků na Facebooku: nic prý nepomáhá, jen platit, a protože Facebook stále zdražuje cenu za proklik, <q>jednou se to prostě přestane vyplácet</q>. Facebook ale zatím ještě stojí za vynaložené náklady a úsilí, pořád je to pro ně zdroj okolo pěti procent návštěvnosti.
Reálně se mi to ale zobrazuje jako:
<nadpis>Facebook se jednou přestane vyplácet</nadpis>
, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom, jak zápasí s poklesem dosahu příspěvků na Facebooku: nic prý nepomáhá, jen platit, a protože Facebook stále zdražuje cenu za proklik, jednou se to prostě přestane vyplácet. Facebook ale zatím ještě stojí za vynaložené náklady a úsilí, pořád je to pro ně zdroj okolo pěti procent návštěvnosti.
Když adblock pro Lupu vypnu, zobrazí se mi tam:
<nadpis>Facebook se jednou přestane vyplácet</nadpis>
<odkaz>Jan Sladovník</odkaz>, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom, jak zápasí s poklesem dosahu příspěvků na Facebooku: nic prý nepomáhá, jen platit, a protože Facebook stále zdražuje cenu za proklik, jednou se to prostě přestane vyplácet. Facebook ale zatím ještě stojí za vynaložené náklady a úsilí, pořád je to pro ně zdroj okolo pěti procent návštěvnosti.
V HTML zdroji stránky je tohle:
<a href="https://www.linkedin.com/in/davidsneddon/" title="LinkedIn"><span class="rs-person">David Sneddon</span></a>
Neodhalil jsem, že by to vpisoval nějaký skript na straně klienta, ale neživím se weby, mohlo mi to uniknout.
Chyba může být ve filtrech Vašeho AdBlocku. Já to vidím i s AdBlockem.
Nejprve si ujasněme pojmy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bulv%C3%A1rn%C3%AD_m%C3%A9dium
Relevantní prokliky na studie apod. mi nijak bulvární nepřijdou. Naopak jsou pro mě přidanou hodnotou, protože nemusím nic složitě dohledávat.
To asi bude nějaký problém u vás, já na těch místech vidím normálně jména řečníků, opatřená odkazem na LinkedIn. Kontroloval jsem to v Chromu, Firefoxu, Edge i Safari.
"Na úvod konference vystoupil , který z irského sídla Googlu řídí prodej velkým klientům ve střední Evropě a vede růst firmy v oblasti EMEA." Kdo?
"V Silicon Valley ztratili pojem slova „problém“, prohlásil na úvod svého vystoupení , starší viceprezident pro datovou strategii v americkém mediálním konglomerátu Viacom." Kdo?
"Facebook se jednou přestane vyplácet, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom," Kdo?
Zdá se, že se vám to nějak popralo s mezititulky.