Typická Praha. Zelená jednoúčelová kartička s chatbotem a prioprietárním backendem bez vlastnických práv za směšnou miliardu a něco.
Co na tom, že jinde za desítky milionů funguje inteligentní dopravní systém s platebními kartami a automatickým výpočtem nejlevnější varianty jízdného.
Čekal bych od chatbota za tyhle peníze opravdu víc a ne jen získání informací, které je možné si daleko rychleji vyhledat prakticky okamžitě přímo na webu bez nutnosti čekat na odpověď .. A co víc ? Komunikaci s operátorem určitě nenahrazuje, protože vesměs veškerá komunikace s chatbotem končila odkazem právě na tel. operátora/ky a nebo na kontaktní místa .. Tím chci jen říct že se s prominutím chatbot chová jako drahá a opravdu prošlá konzerva z 90 let :)
Jsem si jist že by stačilo pouze objektivní testování. Dát jej pár nezávislým lidem okolo sebe, aby ho vyzkoušeli. Sbírat odpovědi v jednotlivých krocích a měřit procento testujících pokračujících na další kroky. Snadno by se zjistil závěr, že vždy ve třetím kroku přejde většina zákazníků k hledání na webu a tudíž přítomnost takového chatbotu je jen zbytečně předražená image a pro uživatele ztráta času ...