Souhlas, vzhledem k tomu, že se dá předpokládat, že ti co o virtuálech vůbec uvažují už z velké části přešli k blesku, tak nelze čekat nějaký rapidní nárůst klientů Tesco a tedy je volání ve vlastní síti víceméně k ničemu. A málo kdo má své okolí izolované natolik aby celá skupina bez dopadů přešla k Tescu, takže ani tady to na velký nárůst klientů nevidím.
Pro ty, kdo nemají přístup k firemním tarifům, to může vyřešit rozumné v ceny telefonování v rodině (někdo zaplatí 300/30 dnů a volá - dětem, prarodičům - "zdarma", a ti ostatní mezi sebou za 1,50).
Pro rodiny s napnutým rozpočtem to je dost vhodné - žádný závazek, když momentálně peníze nejsou, tak se netelefonuje, ale nevznikne dluh, pokuta... A žádná "férová" cena Vodafonu 7,20 do cizích sítí (a ti ostatní se svými 5,90 o moc lepší taky nejsou).
Aby celá rodina a ti, kterým volám nejčastěji přešli mi přijde dost nepravděpodobné. Ten kdo přejde se zase dostane do problému dál, je to lavina a v síti Tesco bude velmi málo lidí na to, aby i ten další člověk využil více těch 1,5kč/min. Mně by třeba bránil už jenom internet, přechodem bych si hodně pohoršil. No moc nadějí tomu nedávám. Kdyby to bylo 0,5 do vlastní sítě a 2,5 jinam, tak se ta lavina strhne a neřeknu nic, ale tohle je v kontextu konkurence a toho, že s tím přišli jako poslední, když už věděli, dost slabota.