Ten titulek je hodne nestastny. Nenavistni diskuteri - to je skoro jako na webech typu Hate Free, kde jsou take vsichni, co si dovoli neco kritizovat, hned nenavistni a omezeni.
Obchodni praktiky O2 jsou dost tvrde a na hrane, nekdy az za ni, a je tedy logicke, ze je na tuto spolecnost spousta kritiky ze vsech stran. Tim spis, pokud si zaridi exkluzivitu na mnoho poradu a prenosu a pak nejsou valne casti obyvatel CR schopni tuto sluzbu vubec nabidnout (bavim se zejmena o pravech na sportovni prenosy).
Pokud nekdo takto na trhu funguje, s odezvou nespokojene verejnosti musi pocitat. Tim spise, pokud je kvalita jeho sluzeb casto tristni a komunikace se zakaznikem spatna, jak to z mnoha ohlasu lidi vyplyva...
Naopak, mě ten titulek hned po ránu rozveselil :-)
Jinak samozřejmě vydávat za úspěch cca 200.000 klientů, když satelitní Skylink má číslo 10x vyšší a kabelový operátor UPC je na dvojnásobku (při podstatně menším pokrytí) spíš vypovídá o naprostém opaku. IPTV prostě "není v kurzu" a dle očekávání tomu nepomohli ani čutálisti, na které Péťa tak vsázel...
Taky mě to trochu pobavilo, 200000 a úspěch? Slovo nenávistný bych ale přesto nepoužil, spíše je mi jich líto.
Vysílací schéma však televize poskytla pouze redakcím programových magazínů.
A za tohle může být redakce jenom ráda, poněvadž jak již asi většina už jinde viděla, tak pro tohle "schéma" je škoda jakéhokoli zaplácnutého místa v článku.
Skylink a 10x vyšší???? Opravte si informácie.
1. Glisník tesne pred koncom minulého roka priznal, že majú cca 1,9 milióny AKTÍVNYCH kariet.
2. Tie aktívne karty sú v DVOCH ŠTÁTOCH (O2 podniká len v ČR)
3. z tých 1,9 milión aktívnych kariet Skylinku si iba časť (cca ŠTVRTINA) platí to, čo ponúka O2 - teda PLATENÚ TV....
Takže porovnaním POROVNATEĽNÉHO zistíme že z tých 10x viac zostane koľko? 2x viac v ČR, pretože SR musíte odpočítať????
Jasně, ale myslel jsem to takhle: mám zaplaceno, karta je aktivní, ovšem z nějakého důvodu skončí v šuplíku. Už ji nechci. Na další období nic nezaplatím a bude o jednu aktivní kartu méně, přestože teď ještě aktivní je a satelitní operátor se jí chlubí ve svých aktuálních číslech. Přitom je ta karta umírající pacient ...
Když jsme u těch čísel, docela mě baví, jak (nejen) O2 lpí na číslech stažení aplikace z Google Play, Apple AppStore, Windows Store atd. Kdyby radši řekli, kolik zařízení je přidruženo k nějakému aktivnímu účtu. To by prozradilo mnohem více, což ale asi právě nechtějí ...
Ano, Skylink má sice desetinásobek, ale zase není schopný se dohodnout a nabídnout největší tuzemskou komerční televizi v dnes už normálním vysokém rozlišení, to mi stále už hodně měsíců hlava nebere. Je to pro mě za poslední rok ta nejvíc negativní informace z této branže (Nova, Nova Cinema a Fanda). A oni stále nic neřeší a divák disponující nejnovější technikou má stále rozmazané SD.....ať se jdou zahrabat....
Jinak souhlas - O2 má úspěch jen díky tomu, že si na deset let předplatila Synot ligu - např. v mém kraji se na zápasy plzeňské Viktorky jinde nepodíváte a jen v mé obci tak O2 kvůli tomu získala desítky nových abonentů....
napadlo vas nekdy ze banky odjakziva zily z uroku z uveru?
moje banka mi nikdy nestrhla ani kacku, pripisuje mi slusne uroky (na dnesni dobu) a to mam mesicne kolem 80-100 plateb urcite (prich+odch). nemam u nich jiny produkt nez je 2x klasicky ucet 1x sporak 1x euro + karty k nim, a za nejake 3 roky po me jeste nechteli ani korunu. ovsem musim priznat ze jsem nikdy nevybiral penize z bankomatu, smysl teto sluzby jsem nikdy nepochopil a za poslednich 25 let nepotreboval.
Ano, takto mohou být čísla mírně zkreslená, ale oběma směry - operátor uvede počet aktivních karet a den na to si někdo aktivuje kartu novou a už to nesedí také, tj. stejně jako když kartě stávající doběhne předplatné. A pochopitelně u každé služby, vč. O2 TV, zákazníci přicházejí a odcházejí kdykoliv, zatímco čísla mají svoje uzávěrky.
"nikdo nevyužívá inkaso za 55Kč měsíčně, ale platí na rok nebo dva jednorázově"
No, ono je to tím že to poslání není zadarmo. Takže je levnější zaplatit převod jen jednou např. na celej rok nežli 12x příkaz. A navíc si to zařídí na rok a máš na rok pokoj. Jako ono to jde nastavit aby se to zařídilo samo z účtu ... ale proč si komplikovat život, že?
Samozřejmě, za odchozí platby se většinou platí ... bud' kus za kus, nebo měsíční paušál, nebo zahrnuto v nějakém programu apod. Zadarmo to nikde není - jen zákazník je někde oblafnut že to zadarmo má. Skutečnost je taková že nemá, jen to nevidí kde je to schováno.
Pokud jde o mě, tak já nemám zapotřebí si zřizovat nějaký SIPA a další krávoviny když mám účet u banky. Necht' si jiní mají, každýho soukromá věc, kor když to opravdu využívá i k jiným platbám apod.
Popravdě z těch všech lidí, kteří Skylink mají, a které znám, nikdo nevyužívá inkaso za 55Kč měsíčně, ale platí na rok nebo dva jednorázově. Ono je to do jisté míry asi proto, že jim Skylink každý rok zašle složenku na serpo, tak ji uhradí a dál to neřeší.
A zisky O2 tak enormní nejsou, přece jenom ti čutálisti něco stáli a nebylo to zrovna málo...