je to jistý výnos bez opruzu s koncovým zákazníkem. Firmy generují o dost méně problémů oproti běžným retailovým zákazníkům, většinou si také dají říct co se týče HW a nastavení, chápou, že se dělají chyby nejen ve fakturách (protože mají stejné problémy), většinou mají někoho kdo problematice elementárně rozumí takže řešit problém s nimi není ztráta času atp atp.
Nevim jaky "opruz" maji s koncovym zakaznikem v zemi, kde lze jednoduse bojovat normalni cenou. Kdyz nabidnou napriklad 3G internet s limitem 5 GB za 100 Kc mesicne (na to lze bezne dosahnout u firemnich tarifu), tak si od nich koupim SIM kartu a nic dalsiho nechci. Bordel ve fakturach je jejich problem, jsou firmy co leta dokazi uctovat sluzbu na pausalnim zaklade bez problemu.
Firma ma nejakyho admina, kterej je schopnej do znacny miry analyzovat problem => neotravuje s tim, ze "me to nefunguje", nacez se zjisti, ze je vytrzenej kabel ze zdi. Navic se firme posila faktura rekneme za desitky tisic a vic, kdezto stejna castka by se koncakum fakturovala na desitkach/stovkach faktur.
Není tomu tak dávno, co se stejná GTS/Aliatel zaměřil na firemního zákazníka s pevnou linkou... ADSL s pomocí zpřístupnění místní smyčky.... kam to GTS dopracovala, vidí každý. Voda do kopce nepoteče, na to dám krk, ale v GTS to ještě nevědí.... bude trvat tak 10 let, než to zjistí a mezitím bude náš vysoce konkureční trh rozebrán