je to jistý výnos bez opruzu s koncovým zákazníkem. Firmy generují o dost méně problémů oproti běžným retailovým zákazníkům, většinou si také dají říct co se týče HW a nastavení, chápou, že se dělají chyby nejen ve fakturách (protože mají stejné problémy), většinou mají někoho kdo problematice elementárně rozumí takže řešit problém s nimi není ztráta času atp atp.
Firma ma nejakyho admina, kterej je schopnej do znacny miry analyzovat problem => neotravuje s tim, ze "me to nefunguje", nacez se zjisti, ze je vytrzenej kabel ze zdi. Navic se firme posila faktura rekneme za desitky tisic a vic, kdezto stejna castka by se koncakum fakturovala na desitkach/stovkach faktur.
Není tomu tak dávno, co se stejná GTS/Aliatel zaměřil na firemního zákazníka s pevnou linkou... ADSL s pomocí zpřístupnění místní smyčky.... kam to GTS dopracovala, vidí každý. Voda do kopce nepoteče, na to dám krk, ale v GTS to ještě nevědí.... bude trvat tak 10 let, než to zjistí a mezitím bude náš vysoce konkureční trh rozebrán
Nevim jaky "opruz" maji s koncovym zakaznikem v zemi, kde lze jednoduse bojovat normalni cenou. Kdyz nabidnou napriklad 3G internet s limitem 5 GB za 100 Kc mesicne (na to lze bezne dosahnout u firemnich tarifu), tak si od nich koupim SIM kartu a nic dalsiho nechci. Bordel ve fakturach je jejich problem, jsou firmy co leta dokazi uctovat sluzbu na pausalnim zaklade bez problemu.