Pokud novy sef prichazi z IT sfery, snad VSECHNY soucasne ITiky v neDame jidlo vyhodi a privede si svuj tym. Ty ITlopaty co tam dnes simuluji praci nedokazi zajistit, ani aby se po case neresetoval hesla. Koncept sluzby fajn, chybela tu, ale prakticka realizace naprosto neskutecna (ten system si ani nepamatuje, kde bezne objednavate, porad zadavate adresu, to snad navrhoval nejaky linuxak po skole).
skoda...
N.
"Firma plánuje na příští rok doplnit nové služby, které mají přitáhnout hlavně nové uživatele jako je třeba gamifikace v aplikaci, uživatelské žebříčky nebo mobilní platby."
Když si čtu co to znamená, tak to je přesně to co nepotřebuju, abych si mohl objednat oběd(viz. https://cs.wikipedia.org/wiki/Gamifikace). A když si uvědomím, že nákupem u nich finančně podporuju podobné hovadiny, tak je to dost silný argument si nic od nich nekoupit.
Aha, ja uz ten jejich podvudek chapu.
Oni zadne nove zakazniky nepricaruji, oni je jen prelejou z ostatnich restauraci do te jedne, dle smlouvy schrabnou jako prostrednici 30% a pak pockaji, az ostatni restaurace vyhladovi a nabidnou to stejne jim.
Takze pak z te jedne ty zakazniky rozlejou zpatky do tech puvodnich restauraci opet za 30% zisku. Takze nakonec je vse pri starem, porad jen 2000 turistu na 20 restauraci, kazda ted ale plati povinne vypalne 30% nepostradatelne IT firme.
Na takove holomky brat remen.
To jsou mi frikulinske pojmy a dojmy - "privadet zakazniky". To jakoze misto 2000 turistu na 20 restauraci vycarujou odnekud 20 000 turistu na 20 restauraci? Ale takhle to opravdu nefunguje. Nejhorsi je, ze na to jsou beztak dotace, jinak by byly stovky absolventu IT skol prizivnicka verbez bez prace - kdo si hraje nezlobi, vyznam jejich prace mit nemusi.