Nebuďte si tak jistý. ÚOOÚ na svých stránkách uvádí, že je třeba subjekt údajů informovat o změně v osobě správce i v případě, že jde o převod podniku. Viz http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=14&loc=331#a40
Vzhledem k tomu, že jsem zákazník kasa.cz a o ničem jsem informován nebyl, zřejmě tak učiněno nebylo. Vůbec se mi nelíbí, že nějaký holding skoupí pár firem a následuje nějaké srovnávání jejich databází, což je navíc využití, které rozhodně odporuje účelu, pro jaký byla data pořízena.
Tohle ale zde v diskusi nevyřešíme. Proto jsem podal podal ÚOOÚ podnět a uvidíme, k jakému závěru dojdou.
Alza těží z osobních odběrů a rozvozu po Praze. Cybex by mohl tenhle koncept přenést do Brna a možná i do regionálních center. Zaměření na fajnšmekry u takhle široce zaměřeného obchodu nevěřím.
Ze zkušenosti s obsahem ujednání o ochraně osobních údajů v e-shopech bych řekl, že do toho vymezení se v rámci holdingu bez problémů vejdou, dokonce i kdyby si na to srovnání najali třetí subjekt.
(6) Správce, který zpracovává osobní údaje podle odstavce 5, může tyto údaje předat jinému správci pouze za splnění těchto podmínek:
a) údaje subjektu údajů byly získány v souvislosti s činností správce nebo se jedná o zveřejněné osobní údaje,
b) údaje budou využívány pouze za účelem nabízení obchodu a služeb,
c) subjekt údajů byl o tomto postupu správce předem informován a nevyslovil s tímto postupem nesouhlas.
Kdysi jsem mel cosi objednaneho, s osobnim vyzvednutim na pobocce. Zbozi pry "meli na sklade", melo byt v Brne do druheho dne. Nakonec to trvalo bez nejake omluvy skoro tyden. Nasledne mne ten jejich system zacal denne spamovat at se dostavim na pobocku. Vzhledem k tomu, ze jsem vedel, ze mi to nekolik dni nevyjde, pozadal jsem mailem jejich helpdesk, at mi ty notifikace neposilaji, ze prijdu za par dnu. Napsali ze to pry nejde, tak jsem jim po dalsich dvou notifikacich odpovedel, at si zbozi strci nekam a mne smazou ucet.