To je moc pěkný, ale jak protlačím přes TCP/IP nebo přes GSM pásmo další papíry, které musím doručit.
Letos to byly například potvrzení o výši příjmu. Velká část firem lidem vystavovala potvrzení na špatném formuláři a tak mne vlídná úřednice poslala pro potvrzení správná.
Dále je třeba dodat například kopii hypotéční smlouvy nebo čestné prohlášení, že se na hypotéce nic nezměnilo, dále lejstro s potvrzením výše zaplacených úroků. Pak je třeba kopii smlouvy o životním pojištění a potvrzení o zaplacení atd atd.
K čemu tedy v tomto systému potvrzování potvrzeného elektronické daně??? Na druhou stranu, i když bych mohl nechat přiznání dole na podatelně, vylezl jsem do patra, počkal cca 10 minut a s úřednicí (jak jsem řekl, vlídnou vzhledem k tomu náporu, jaký teď mají) jsme vše prošli, odkontrolovali a ona mi vysvětlila, co je ještě špatně. Přiznání převzala a resty jim už jen zítra hodím do schránky v podatelně.
Tohle a osobní kontakt, to prostě elektronicky nejde.
Další papíry přes TCP protlačíte tak, že je nejdřív proženete skenerem a převedete třeba do PDF... A tu kontrolu za Vás udělá aplikace na portálu daňové správy.