Nevím, jak teď, ale když jsem před čtyřmi lety měnil starý ŘP za tu platovou kartičku, žádný vyplněný formulář po mně nechteli. Brno. Byl jsem z toho v šoku.
jenže s papírem pro své "takéto to domácí tisknutí" si můžeš víš co. Chybí mu podstatné velké kulaté razítko s tygrem (oskenované kopie razítka není orginál, dá se falšovat) a tedy žádný dokument s rozhodnutím státního orgánu nemůžeš využít v dalším jednání (sporu). Budeš muset zajít na poštu pro výtisk ověřeného (autorizovaného) dokumentu a list A4 stojí tuším 30Kč.
Jenže i ten papír z konverze vám bude k ničemu, protože při konverzi údajně zkontrolují to, zda se jim vytisklo to samé, co vidí na obrazovce, ale elektronický podpis už zkoumat nebudou – takže si klidně můžete nechat zkonvertovat dokument, který jste si předtím vhodně „vylepšil“.
"Málokdo si to uvědomuje, ale pokud se datové schránky ve státní správě uchytí, přispěje to k velmi výraznému zefektivnění její komunikace."
Prosím autora článku o vysvětlení, co ho vede k přesvědčení, že se zefektivní státní správa (resp. její komunikace). Máte vůbec reálnou představu, co pro státní správu datové schránky přinášejí a jaké nové procesy se musí řešit?
Trebas priklad ("efektivita jak noha"). Vystavovani novych RP. Stat ma evidenci, vi kdo jaky RP ma, vi kdo vlastni jaky (stari/verze) doklad a presto po vas chteji, abyste znovu a znovu vyplnovali tuny papiru s informacemi, ktere vedi.
Takhle nejak si autor nejspis predstavuje efektivitu DS.
DS (z toho mala co vim) funguji asi tak, ze k postupu vyjmuti papiru z obalky, overeni RC, opsani 5ti cisel a zarazeni papiru do sanonu pribude "datova konverze" = vytiskne se to na papir. Tudiz dalsi zbytecny a drahy ukon.