Tak jsem 27.12.2012 odeslal svojí DS na Finanční úřad Brno I. souhrnné hlášení k DPH.
Po odeslání se standardně objevilo hlášení "zpráva úspěšně odeslána" a v posledním sloupečku stav doručení "dodejka".
Po v článku uvedených událostech (hlášení o nedoručitelnosti atd.) jsem dnes volal na uvedený FÚ (nyní Územní pracoviště Brno I. finančního úřadu pro Jihomoravský kraj) a dle sdělení konkrétní pracovnice "nic nedošlo, takže to pošlete znovu".
Teď nevím, jestli má zvítězit princip (a mám bojovat, že jsem řádně odeslal - což je problém, protože v ISDS už je stav "nedoručitelné" a historie samozřejmě žádná, takže důkaz nic moc), nebo pragmaticky prostě znovu poslat a tiše si zanadávat ... :-(
Petr Dvořák
Generální finanční ředitelství mi už odpovědělo na můj dotaz (viz tato zprávička) a žádá o opakované zaslání těch podání, která zůstala nevyzvednuta ve znepřístupněných datových schránkách.
No on hlavní problém je, že v okamžiku, kdy se ve sloupečku "status" ze stavu "dodáno" stal stav "nedoručitelné" přestal tento text být zároveň "klikatelným" a tedy do historie doručování se prostě nedá dostat :-(
Takže to proběhlo navrhovaným způsobem - opakované zaslání s komentářem ;-)
Petr Dvořák