Není celá holubí kampaň náhodou dílem právě výše zmiňovaného Honzy Nováka? Je, ví to nejen Magda, ale i všichni lidé z oboru. O p. Capouškovi to něco říká, protože slušný člověk se cizím peřím nechlubí.
Škoda, že když se diskutuje také o bývalých pracovnících, že se nikdo nezmíní o H. Novákovi bývalém marketingovém řediteli za jehož dlouholeté éry spatřil dnes známý a zmiňovaný holub světlo světa. Pan Capoušek udělal bezesporu hodně práce v Contactelu například, když přešli zákazníci Cesnetu pod Contactel, tak já jako zákazník jsem byla migrována až o dva roky později za dost drastyckých podmínek (což je určitě rychlé a flexibilní řešení). Často se potkávám s lidmi z Contactelu a na pana Capoška neslyším dobré reference. Rozhodně jde cestou svých vizí a nenechá si poradit od zkušených lidí, kteří pro něj pracují. Jeho vstřícnost v profesionálním životě rovná se nule mimo pár vyvolených jedinců. Prosadit jakoukýkoliv vlastní myšlenku nebo nápad pod vedením p. Capouška je téměř nemožné. K prosazení svého rozhodnutí využívá i nefér prostředky a pozdější neúspěch přičítá lidem, kteří pracovali na projektu dle jeho instrukcí. Pokud bych to měla shrnout jedná se o ambicióznícho člověka s dětinským chováním a stavěním vzdušných zámků. Jinak ho mám v celku "ráda". Vždyť je to jen malý člověk - kádrová rezerva od kterého se očekávají velké věci. Tak mu neberme jeho holuby, třeba to budou jediní přátelé kteří mu zůstanou.
Magda