Asi nejsem cílová skupina. Mobilní tarif je nejlepší firemní. Pokud jde o elektřinu, tak tam je nejvýhodnější tarif ČEZ Měsíc, který v nabídce ani nemají, protože asi nejsou schopní ho porovnat. Televize není zadarmo, ale za poměrně tučný koncesionářský poplatek (včetně rádia, které skoro nikdo neposlouchá). Pokud jde o uvedenou metodu vařené žáby, tak tam jsem odmítl UPC, které mě nabízelo 120 Mbps download místo současného 60 Mbps, ale musel bych platit o 10 Kč měsičně víc. U ostatních oblastí to asi bude podobné. Shrnutí - jsou šikovní, protože na nevědomosti se dá vydělat nejlépe.
Nedávno jsem řešil nové auto. Dopadlo to tak, že u nejmenovaného prodejce reklamně téměř neznámé značky, jsem dostal pro sebe ideální, samozřejmě úplně nové vozidlo, (kombi, elektronová kola, klimoška, tempomat, palubní počítač, motor 1,6l/88 kW) za třetinu ceny Škodováckého ekvivalentu! A v horizontu 14 dnů ho nechám upravit pro E-85, takže až Natural v létě opět vyleze na 35 Kč/litr, budu jezdit na mnohem kvalitnější palivo a o 10 Kč/litr levněji.
To je možné, ale já to myslel jinak: že to prakticky vůbec nepotřebuješ, pokud v domě s podzemními garážemi nebydlíš, nebo je nemáš v práci - což téměř nikdo. Takže ve finále je to o tom, že nepojedeš do nákupního střediska, kde mají pouze podzemní parkování. Takových zas tak moc není, a kde jsou, tak je v nich většinou stejně jen blbý Tesco.
Tenhle nesmysl ti natroubil kdo? 1/ spotřeba stejná až nižší. 2/ přestavba = jen přidání malé elektronické krabičky. (V tom je největší problém, krabiček je moc druhů, ale opravdu kvalitních jen velmi málo). 3/ netřeba další nádrž. 4/ natural a Éčko je možno míchat v libovolném poměru. 5/ odpadají problémy se zamrzáním palivového systému. 6/ katalyzátor vydrží mnohem déle; exhalace hladce dosáhnou na Euro 6. Takže při průměrné spotřebě 6l/100 km ujedu těch 100 km o 60 Kč levněji. S předchozím vozidlem jsem na Ečko najezdil přes 60.000 km, takže vím, proč do toho jdu znovu.
1) To vyprávěj na pomocné škole. My ostatní ale věříme na fyzikální zákony, a měrné spalné teplo paliva. Benzín má 33 580 a líh má 23 550 kJ/l. Takže E85 má cca 71% výhřevnosti benzínu. Aneb, E85 má o cca 33% vyšší spotřebu, nežli směsný BA95 (5% lihu).
Což znamená, že co ušetříš na levnější ceně, to proděláš na vyšší spotřebě. K tomu cena přestavby, nepohodlí kvůli častějšímu tankování, a když jsi na nule, tam máš štěstí.
5) Mě, ani neznám nikoho jiného, komu by zamrzl benzín. Ono je to na diskuzi, protože líh váže vlhkost ze vzduchu, na rozdíl od benzínu. Takže teoreticky naopak riziko zvyšuje. Ono je to uvažované tak, že skondenzovanou vodu v nádrži na sebe naváže, a ta projde motorem. Což dělá i těch 5% v BA95... ale problém s tím prakticky nikdy není, tam či tam.
6) Nesmysl s katalyzátorem, i exhalacemi. Není k tomu žádný fyzikální důvod. Pouze jestli nemá řídící jednotka E85 naprogramováno, tak emise jdou výrazně nahoru.
Hezke povidani je zde v tomto clanku, je to sice na Skoda foru, ale to by nemelo vadit veci o ktere se pojednava. Clanek je rozsahly a je nutne ho docist opravdu do konce. Ja dlouha leta jezdim na LPG a ta uspora tam opravdu je. Je sice mozna problem s parkovanim v uzavranych nevetranych garazich to nepopiram, ale pokud nekdo jezdi opravdu hodne tak tento zpusob opravdu setri penize a to cca 1Kc na jeden Km.
http://www.skoda-club.net/clanek/jak-to-je-s-palivem-e85-aneb-debilizace-spolecnosti-pokracuje-149
LPG: Další nádrž. Nutnost startovat na benzin. Nízký dojezd. nutnost pravidelných revizí. Éčko nic z toho nezná. Spalné teplo je jedna věc, oktanové číslo druhá. Po dvou letech provozu na E-85 s kvalitní přídavnou jednotkou to vypadá tak, že spotřeba zůstala stejná, motor je méně hlučný, voda v palivu neuškodí, protože se v alkoholu rozpustí a motorem naprosto bez jakýchkoli následků projde. Startování při - 20° C bez jakýchkoli potíží a náklady: Natural 95 dnes kolem 30 kč/l, E-85 je za 23,90 Kč/litr takže úspora 6 Kč na litr. Při průměrné spotřebě 6 l/100 km ušetřím 36 Kč za každých 100 km a pokud auto žere víc, je úspora ještě větší. Montáž přídavné jednotky reprezentuje půl hodiny práce a cena je 7.000 Kč, přičemž na jednotku je doživotní záruka. A pokud není pumpa s Éčkem v dohledu, no problem; dotankuji Natural a jedu dál. A na Éčko jsem najezdil jen loni skoro 30.000 km, takže jsem ušetřil 10.800 Kč, stejně, jako za předloňský rok. Takže úspora 22.000, protože předloni byl Natural za 36 Kč/ litr minus 7.000 za jednotku, to dělá 15.000 Kč v kapse. A teď si spočítejte, co stojí montáž LPG, co stojí pravidelné revize a nutnost, mít na studené starty v nádrži vždy minimální množství benzinu.
Evidentne jsi ten clanek necetl, protoze mluvit o oktanech dokazuje, ze nic nechapes a veci nerozumis. Koupil jsi si nove auto tak jsem zvedav jak dlouho s nim budes jezdit. Jezdis na chudou smes, to je otazka casu kdy ten motor zavaris. Plyn lidi nemaji radi, nekdo se toho boji jiny vidi problem v dalsi nadrzi a pod. Naklady na porizeni jsou vyssi, ale uspora je dokazana a vliv spalovani LPG motor neposkozuje. Uspora je 1Kc na Km, tak ze si spocitej kolik pri najezdu 30 tisic usporis.
Výdrž motoru na E-85 je mnohem vyšší, protože: 1/ žádný čmoud a saze, 2/ vyšší odolnost proti samozápalům a 3/ nižší teplota hoření, takže mnohem menší tvorba oxidů dusíku a mnohem menší tepelné namáhání jak oleje, tak kovových dílů. A protože jsem na Éčko najezdil přes 60.000 a naprosto bez problémů, vím, co říkám. Ostatně na Éčko jezdí celá Brazilie a na Islandu se benzinovým autem také nechytáte. a na závěr: www.astes.cz S LPG bych možná ušetřil o něco víc, ale další nádrž a malý dojezd mi za to nestojí.
Já myslel, že když máte dvě nádrže, tak dojezd je větší :)
Jinak ten článek na tom škoda klubu jsem kdysi četl (sice na subaru klubu) A je velmi poučný. Doporučuji povinně přečíst všem zastáncům E85. :)
60 000km není žádný nájezd na hodnocení.. LPG je léty vyzkoušeno, funguje a kromě zákazu vjezdu do garáží, nevidím žádný mínus.
Cena kvalitní instalace na 4válec od 20.000 s dph, každoroční revize 150 Kč. Pokud tankuje kvalitní plyn, tak filtr vydrží i přes 50.000km v pohodě. Poté cca 300-500 kč.
Nicméně ať si každý frčí na čem chce. Jetý auto s LPG bych koupil, jetý auto s E85 nikoliv.
Zaujalo mě to vychvalování metody "vařené žáby", to je přesně věc na kterou si dávám mimořádný pozor. Momentálně vidím obrovský tlak na prodej všeho (brzy asi dojde i na vzduch k dýchání), za pravidelný měsíční poplatek - vždy doplněno marketingovým "zadarmo" a "neomezeně". V překladu do češtiny to vždy znamená "za peníze" a "omezeně (pokud nepřidáš další peníze)". U televize jsem na cestě ke zrušení satelitu (servisní poplatek Skylinku), zatím jsem ji tedy převedl na kartu ČT (platím jen koncesionářské polatky) u telefonování používám už léta VoIP a callback pro mobily. Úspory jdou do tisíců a nemusím se omezovat, zaplatím rozumnou cenou všechno co provolám (vejde se to každý měsíc do dvou stovek). Energie jsou samostatná kapitola.
Pánové to jste objevili Ameriku? Nebo jste byl dlouho tak ekonomicky slabý, že jste nic nekupovali , nepronajali atd... ... osobně bych řekl že metodu "vařené žáby" tu začali aplikoval ihned po revoluci tudíž před "Internetem pro veřejnost"... takže to nesou visí nijak s Internetem.
Osobně tím, že se probudíte 25 let po nástupu kapitalistického tržní zřízení bych se nechlubil...
V parlamentu se právě projednává paskvil, (made in Mládek), jménem energetický zákon. Protože občané šetří a zisky energetických firem klesají, budou se zvedat a to až o 70%, paušály. Takže doporučuji preventivně spočítat max. odběr domácnosti a pokud to bude možné, nechat si snížit ampéráž hlavního jističe. (Dnes běžně 25 A, ale při troše šikovnosti by mohlo stačit 16, nebo 20 A).
To si představuješ, jak Hurvínek válku.
- Není to od Mládka, ale od energetických firem.
- Nejde o zdražení, ale o zlevnění pro firmy, a zdražení pro domácnosti.
- Největší zdražení je to pro chalupy a rekreační objekty s minimální spotřebu, kde se majitelé budou více podílet na údržbě kilometrů jen minimálně využitého vedení.
Takže ono to není tak jednoduché a jednoznačné, jak ty si představuješ.
Ale je. Je potřeba vyždímat občanům víc peněz z kapes, o ničem jiném to není. Skutečným přínosem by bylo, kdyby se všechny tyhle paušální platby zrušily a rozpustily do ceny za odebranou energii, byly by dva tarify; nízká a vysoká sazba a ampéráž jističe by byla pouze věcí odběratele. Jenže to by bylo moc jednoduché kdyby občan na faktuře viděl jen cenu za 1 kW, (to je ostatně to jediné, co občana zajímá a sice kolik zaplatí CELKEM a ne kolik za cibuli a kolik za křen).
Se mnou takhle licitovali loni. Nádavkem pořád nechápali, jak to, že nemám zájem o tu stovku TV programů zdarma, co by byla v těch deseti korunách. Nakonec jsem si řekl, že ta desetikačka mě nezabije, že ;-).
Druhý den mi volá tentýž zkroušený hlásek, že prý to byl omyl, že to bude maličko více, ale jen 70 Kč, a k tomu ta stovka programů zadarmo! Takže říkám, že ruším předešlou dohodu a trvám na původní službě včetně ceny. Opět údiv (stovka programů zadarmo!) a pak že mne ještě předá na retenční oddělení. No a byla vyšší rychlost a stovka programů (asi půlka je ovšem šifrovaných), vše za původní cenu. Letos to ovšem vypovím.
Spolecnost Adfinance neboli Usetreno byla zalozena na spammovani a porusovani pravidel v PPC. Spamm nakupovala od lidi jako je Jakub Dostal - http://www.lupa.cz/clanky/rekordni-pokuty-za-spam-emarketing-cz-a-traffic7-zaplati-1-5-a-1-9-milionu/
Nevim, kde berou drzost na to vystupovat v mediich a neco posuzovat. Svet se asi uz definitivne pos*al.
To mas pravdu, proc se starat o to jak, kdyz mas kapsu plnou penez a jeste z tebe udelaj webovou celebritu. Jenom cekam, kdy Neveceral s Cernohorskym a Kubatovou zacnou prednaset, jak se ten business po cesku dela a pak zalozej inkubator pro zacinajici spammery a PPC podvodnicky.
Tady je napriklad usvedcil ze spammu pan Docekal. http://www.pooh.cz/pooh/a.asp?a=2018182
13.9 - Fitdieta.cz - Stydíte se za svou postavu? Poradíme Vám jak zhubnout zdravě, bez hladovění a natrvalo.
A kdo je majitel Fitdiety? http://www.nic.cz/whois/?d=fitdieta.cz
Doménové jméno fitdieta.cz
Registrace od 31.10.2011
Poslední aktualizace 11.06.2014 23:04:04
Datum expirace 31.10.2015
Držitel ADFINANCE AdFinance s.r.o.
Administrativní kontakt
DAVNEV David Nevečeřal
Je zbytecne psat jake dalsi, staci se podivat na nazvy..
Pod jednim majitelem si provozujte webu kolik chcete, ale neinzerujte v PPC systemu, ktery ma pravidla o duplicite. Je to nekale, vuci zakaznikovi i vasi konkurenci.
Priste zacnete tim, ze si prectete pravidla http://napoveda.sklik.cz/cz/pravidla-inzerovani/nepovoleny-obsah/duplicitni-inzerce/
V loňském roce koukám na mobil - zmeškaný hovor a neznámá SMS, vše se vešlo do jedné minuty. SMSka (jiné číslo a volačka) upozorňuje na zmeškaný hovor a mám zavolat zpět ohledně podpisu nové smlouvy, na které jsme se dohodli USETRENO.CZ. Segment, trh a růst bude v podvodech a nevyžádaných hovorech - otravování lidí po telefonu. Ať si pan DN vezme lopatu a jde dělat něco pozitivního pro národ.