Pěkný den, dovolte mi se vyjádřit k tomuto tématu.
Pokud jde o zmiňovaný odchod šéfů oddělení, jde jen o jedno oddělení (SEO), kde odchází Martin Vlasák ze zcela soukromých důvodů, které nemají žádnou souvislost s integrací s Ataxem. Pokud jde o těch několik rezignací v PPC týmu, samozřejmě nás plánovaný odchod našich kolegů mrzí, ale rozhodně bych se bránil to označit jako přímý důsledek integrace. Každý z těchto kolegů má trochu jiné důvody.
Chtěl bych Vás a všechny okolo ujistit, že to pro kvantitu a kvalitu naší práce to nebude mít žádný dopad, protože díky kapacitní síle spojených firem a novému náboru budeme schopni tyto kolegy nahradit.
Já jsem vždy vnímal H1 jako seriózní spíše řemeslnou firmu. A naopak Ataxo jako obchodníka prodávajícího standardně dostupné produkty obalené do šíleně předražených balíčků (např. necílených 1000 příchozích za 10000,-Kč a pod). A úspěch Ataxa jako spočívající v prodejní síti, telefon od obchodníka aspoň jednou za čtvrt roku.
Nechápu, jak chtějí dvě takto odlišné koncepce sloučit.
No sloučit... Ona už se taky H1 pěkně rozpadá zevnitř. Odchází šéfové jednotlivých oddělení i konzultanti. Nejvíce co tak vím to může pociťovat PPC, kde z 10 lidí odchází víc jak polovina. Takže ono si Ataxo nekupuje až tak lidi "řemeslníky", ale brand, aby mohla prodávat pod něčim s dobrou pověstí.
Děkuji za vyjádření.
Bohužel toto pochopitelně nelze brát jako fakt, jelikož co jiného vám zbývá. Můžete napsat vyjádření v duchu toho, co jste napsal, nebo můžete mlčet. Ale nic jiného jako zaměstnanec a pravděpodobně pod tíhou smluvních ujednání říct nemůžete. Neříkám, že to nejsou fantasmagorie, ale také pěkně být nemusejí.
H1 a Ataxo jsou prostě firmy, které mají uplně jinou vnější politiku komunikace s veřejností. Možná to zákazníkovi může být jedno, ale odborná veřejnost to takto nevnímá. Ta čeká, jak se celá firma stmelí a kde budou rohy osekány.
A tak když od nich utíkáte, proč ještě třeba zametat? Nebo si pro sebe a klienty napíšete článek, který má jakoby zvýšit "hype" kolem H1&co a vykreslit vše v růžovém světle? Nebo váš PR pisálek jen mění identity? Je legrační, jak na .cz internetu "nezávisle" recenzuje každý sám svoje triko :-)
Dobrý den pane Špinar,
prodej H1 mně velmi mrzí, zvláště pak, když jsem jedním dechem přelouskal Vaši free publikaci, při tvorbě nového webu a vážně jsem zvažoval spolupráci s Vámi, jelikož utratím mnohem, mnohem více peněz jak 10.000/ nměsíc v PPC, asi bych byl zajímavý klient. Ale, kdyz si vzpomenu na masáž obchodníka z Ataxa....tak to asi ne.... myslím, že Vaše pasivní obchodní strategii by nevedla ke smrti, přeci Pablo Picasso též nepotřebuje reklamu....
Upřímně mně tato informace mrzí...
Asi budu muset prozkoumat služby dobrehowebu....