To ze o tom nevi nejaka operatorka na tech. podpore pro veledulezite xDSL linky neznamena, ze uz na tom nedela 15 specialistu ;)
Samozrejme neni dobry ze operatorky nejsou informovane, ale neznamena to ze "T-Mobile nevi ze jim nejde server". Maji sve dohledove systemy, takze neco takoveho samozrejme zjisti okamzite.
Proc myslite? Podle Vas ISP nedohleduje SMTP server, pres ktery chodi desitky tisic mailu za hodinu? To ze jednomu cloveku nebezi mail (nebo treba dvaceti) neznamena ze jim server nejede. Muze to mit 100+1 pricin, ktere vubec s tim serverem a dostupnosti SMTP service na nem nesouvisi.
Mno ... jak to rict, rekneme ze par lidi co pro tyhle firmy delaj znam ... prevazne plati, ze nemaj prakticky zadny vlastni IT, vsechno je outsource (= prislusnej managor si nechava vyplacet statisice za usetrene mzdy) a prusery se samo vzdy resej az expost. Netvrdim ze to plati ve 100% pripadu, ale dost casto. Mluvim trebas o kysliku a spol.
Interesting... To by me teda nenapadlo, ze se outsourcujou i takove veci. Radovy zamestnanci (od uklizecek po servisni techniky) ano, ale i spravu dulezitych systemu? To bych cekal od nejake stradne velke firmy s linym IT oddelenim (znam jich spoustu), ale takhle velky ISP? =-O