Aktualizováno 24.3. - Doplněna kompenzace
Během nedělního utkání se komunikační kanály O2 na sociálních sítích začaly plnit komentáři fanoušků, kteří si chtěli pustit jednu ze zásadních událostí fotbalové ligy na mobilech – a nemohli.
„Během utkání bohužel došlo k přetížení autorizačního serveru, přes který se uživatelé přihlašují k webové a mobilní aplikaci O2 TV. Někteří zákazníci tak mohli mít problém s dostupností mobilní verze O2 TV, za což se jim velmi omlouváme. Intenzivně pracujeme na posílení kapacit a na převzetí technického řešení pod vlastní správu, aby se situace již neopakovala,“ vysvětluje mluvčí O2 Lucie Pecháčková.
Za celé O2 se moc omlouvám za včerejší problém s přihlášením do web.aplikace O2 TV. Věřím, že se to nebude opakovat. https://t.co/AWj8wdOq8Q
— Tomáš Budník (@TomBudnik) 21. března 2016
Konkrétní viník ale oficiálně označen nebyl. „Vzniklý problém nijak nesouvisel s infrastrukturou firmy CETIN,“ dodává mluvčí infrastrukturní firmy Tereza Gáliková.
„Počet dotčených zákazníků analyzujeme a připravujeme pro ně dárek jako omluvu,“ slibovala v pondělí mluvčí operátora s tím, že forma kompenzace by měla být jasná během dnešního dne. To se nakonec trochu protáhlo. „Jako omluvu posíláme zákazníkům, kteří se v neděli během derby pokusili přihlásit k některé z OTT verzí O2 TV voucher na 5 filmů do O2 Videotéky dle vlastního výběru,“ tvrdí Pecháčková s tím, že se výpadek dotkl řádově tisíců zákazníků.
Klasická O2 TV nebo Sportovní kino v restauracích podle Pecháčkové fungovalo bez problémů po celé republice.