Pozor, nikdo neříká, že by se snad měla Lupa přeměnit na nějaký český TechCrunch. To v žádném případě, jen jsme se shodli, že tu takové médium chybí. A myslím si, že Lupa bývala mohla dobře plnit TAKÉ jeho funkci. Jinak pochopitelně jako stěžejní náplň jejího obsahu vidím důkladné, profesionální články, na které se lze spolehnout, a fundované komentáře a analýzy - a ne povrchní svodky od agentury JPP (jedna pani povídala), které obvykle rozcupuje první zasvěcenější komentující...
Lupa jako TechCrunch? To si moc nedokážu představit - TechCrunch funguje hodně "rychloobrátkově" - publikuje spoustu více či méně ověřených informací a to velmi rychle - v řádu hodin od vypuknutí (ve dne v noci).
Totéž v Čechách? Skutečně si myslíte, že se tu dennodenně odehrává stejné množství podobně důležitých informací? Nebo mají psát o těch zahraničních (to už je lepší číst ten TechCrunch)?
TechCrunch je mnohem víc kolaborativním blogem než magazínem.
A také je vlastně blíž zdejším zprávičkám než zdejším článkům.
Že by Lupa mohla vydávat i jiné články, s tím bych souhlasil. Ale dělat TechCrunch pro Čechy se mi moc nezdá. Raději bych viděl pravý opak - stejný počet článků, ale mnohem důkladnějích - opravdové analýzy, srovnání, polemiky, investigativní práce, atd. - nicméně to jsou všechno články třeba na 10-20 hodin práce v rozmezí minimálně týdně. Tedy je na Lupě, jestli se jí to oplatí.
Díky Dane, a gratuluju, že se ti podařilo tak pregnantně a diplomaticky popsat současnou Lupu. Já jsem právě kvůli tomu napsat pro Lupu a o Lupě podobný článek s díky odmítl, protože jsem se bál, že bych při jejím hodnocení gentlemansky nad věcí a diplomaticky odměřený zůstat nedokázal. Je to vážně škoda - přesně jak říkáš: Lupa má (měla?) rozhodně na víc, český zdroj informací typu TechCrunch u nás citelně chybí a ty zdejší blogy ... prostě škoda.
Snad jen tématu telekomunikací (které mě osobně pohříchu vůbec nezajímá) se Lupě vždy poměrně dařilo. Kéž by se tak Lupa jednou alespoň tolik a alespoň stejně kvalitně věnovala i internetu samotnému a tomu, CO NA NĚM JE - výrazně víc než tomu, NA ČEM, KUDY A ZA KOLIK TO BĚHÁ...