Zdravim Vás,
musím nesouhlasit s několika reakcemi na tento článek. Několik lidi si zde v konferenci pochvaluje svoji navštěvnost, ale je vždy skutečně co pochvalovat? V současné době má náš server průměrnou návštěvnost okolo 14 tisic návštěv denně, před Vanocemi to bylo např. okolo 22 tisíc (toplist.cz). Je to ale důvod ke spokojenosti? Jsme sice dlouhodobě na 1. místě v kategorii e-shopů na toplist.cz, co však brání tomu, aby naše návštěvnost byla o nějakou tisícovku vetší? Samozřejmě jsou jisté hranice, které nelze překročit bez růstu internetem zasažené populace v ČR. Chválit by měli jiní a my se nesmíme spokojit s málem, ale pracovat na dalších a dalších potencionálních návštěvnících. Vše je o našem usílí a poctivé práci. Z vlastní zkušenosti vím, a věřte, že vím o čem mluvím, že poměr uskutečněný obchod / počet navštěv je přibližne linerní.
Martin Kasa
Kasa.cz: V zivote jsem o tomhle obchode neslysel, zajimave ze mate takovou navstevnost a pritom se o vas nevi?
Nejsem na internetu prvni den a kdyz je neco hodne navstevovane, vetsinou o tom vim, takze jak to tedy je?
vase neznalost http://www.kasa.cz me mrzi, alespon nyni vite, ze nekdo takovy je. Jelikoz jsme patrne 2. nejvetsi e-shop v CR tusim, ze se nepohybujete v prostredi e-retailu. Nekteri konkurenti sva data o obratu oficialne neuvadi, takze soudim podle oficialnich nebo dostupnych informaci.
Martin Kasa