V textu ani jednoho dílu se nevyskytuje slovo "kvalita". Pište zajímavě, poutavě a hlavně dbejte na klíčová slova. Kvalita podstatná není, ale těch 10 000 lidí, co si to přečtou, ti jsou hrozně důležití ...
Nějak jsem nepochopil tu část o CMS - v druhém odstavci se píše, že ho potřebuji (ačkoliv bude to stát hodně peněz), v části o testování pak jest psáno, že výstup CMS bude nutné čistit a (x)HTML validovat. V čem pak tedy spočívá ona výhoda CMS? Není snazší vše psát rovnou ve validním XHTML? A nebo si najít takový CMS, který to už dovede sám?
CMS je základ. Bez něho je ruční psaní v XHTML a následná validace neuvěřitelná dřina. Kvalitní CMS hlídá a nedovolí vám dělat v kódu nějaké vylomeniny.
základní problém téhle serie spočívá v chybném cíli (soudě dle titulku). Málokdo (a v ČR to platí 2x) potřebuje 10K návštěvníků denně. Důležitá jsou úplně jiná čísla.
Hodnota tohoto článku je úplně nulová, takovéto články jsem četl asi před pěti lety a spíš by se hodil na nějaký server o psaní webu a ne na technicky zaměřený server kde se předpokládá už nějaká úroveň čtenářů. Bohužel toto na 99% nikomu nic nepřinese o čemž vypovídá i hodnocení článku :(
vzdy sa niektore temy proste omielaju dokola z roznych stran.
to, ze ty vies pisat, neznamena, ze sa mozu zrusit zakladne skoly.
ked si hocikde vsademozne pozapisovane znalosti zhrnies do nejakeho celku, nemusi to byt vzdy originalny a novatorsky pocin a svoju cenu ma. minimalne preto, aby si v kontexte tohto suhrnu nasiel slabsie miesta.
Získejte tisíce nových lidí na své stránky zcela zdarma v revolučním reklamním systemu, který je v momentální době zdarma. Spolu s tímto se můžete registrovat i do soutěžní sekce kde budete mít možnost získat až 30% z příjmu firmy a to už opravdu stojí zato! Referenční znak pro registrování do reklamní části je: 4 a registrační číslo potřebné pro Vaší registraci do soutěžní sekce je rovněž 4. Adresa http://www.cecilka.cz/profirmy.php , http://www.cecilka.cz
Milý Leo, nevím na jaké intelektuální úrovni jsi, ale zřejmně na dost malé, když aní nevíš co je to SPAM. Díval jsem se na dané stránky, prozatím mě zaujaly především tím, že neumožnují právě odesílat SPAM-emaily ani sms, takže nevím kde ten SPAM pořád vidíš? Ostatní reklamní systemy využívají odesílání emailu a sms na své registrované uživatele a většina z nich je neaktivních(v případě emailing.cz je udávaný počet registrovaných uživatelů 71188, ale většina z nich je neaktivních. Důvod? Po registraci máte nárok stáhnout si zdarma logo nebo mms, takže hodně lidí se tam registrovalo třeba i 20x). Já jako majitel firmy bych si v životě takovou firmu na propagaci nevybral z důvodu promarněných peněz za reklamní kampaň, která bude chodit na neaktivní emaily). Na tomto reklamním systemu se mi líbí nové pojetí, které jsem ještě na českém intrenetu nenašel(na cizí jsem se nedíval). Využívám i vyměnné reklamní systemy, ale jejich účinnost je minimální(kolikrát jste klikl na nějaký banner?). V tomto systému se musí registrovaní uživatelé trošku snažit, hledat správné odpovědi na otázky a tím si zapamatujou obsah stránek mé firmy. To je pro mě vetší přínos než jakykoliv jiný reklamní system. Jsem snim naprosto spokojený a v současné době je naprosto zdarma! Toď vše k vaší reakci!
ktery lidi zaujme a budete se radovat, pokud k vam bude chodit jenom 10000 navstev denne. na kazdy z miroru :) obsah obsah obsah. to je smysl webu a to je to jedine, co zajisti skutecnou navstavnost
"Dejte si pozor na redakční systémy a jejich výstupy. Málokterý dokáže produkovat validní kód. Zejména, používá-li systém více lidí a mají-li k dispozici wysiwyg editor, který si mnohdy s validitou hlavu neláme, je nutné výstupy čistit a dělat z nich validní (x)HTML kód."
Myslím že autor o tom ví své, u stránek hlava.net validator hlásí 126 chyb (Sat Jan 22 09:40:47 2005):
http://validator.w3.org/check?uri=www.hlava.net&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&outline=1&No200=1&verbose=1
Nevím jestli je běžné, aby si někdo řekl "chci mít 10k návštěvníků denně" a podle toho dělal stránky. Většinou se stránky dělají proto že chcete někoho o něčem informovat a vcelku je vám jedno kolik návštěv denně budete mít. A pokud se někdo rozhodne dělat stránky jen proto aby měl tolik návštěvníků, na 99% zadá jejich výrobu profesionálům.
Souhlasím. Web Hlava.net je z hlediska kódu zanedbaný, kód je více než 2 roky starý, takže v tomto směru opravdu platí to o té kovářově kobyle. :-) Svůj web chystám převléci už několik měsíců (čistič kódu už je skoro hotov, zbývá ho jen naimplementovat do redakčního systému), ale raději dělám na projektech, na kterých něco vydělám.:-)
Ale máte pravdu, z tohoto pohledu to není moje dobrá vizitka a děkuju za připomínky. To je totiž jediné, co mě může donutit ho předělat. ;-)
V diskuzi o Deset tipů pro dosažení deseti tisíc návštěvníků denně (1.) se většina lidí domnívala, že není možné na českém webu dosáhnout návštěvnosti 10 000 lidí.
Avšak v souvislosti s tímto článkem mě napadla možná zajímavější otázka. Kolik unikátních návštěvníků denně je potřeba pro komernční úspěch webu?
Otázku bych trochu specifikoval. Komerčním úspěchem myslím, že provozováním webu by se měli uživit 1-2 lidi. Dále pak si pod tímto webem představuji něco ve stylu lupa.cz, auto.cz apod. Zkrátka normální www stránky živě z reklamy - ne eshopy.
Podle meho nazoru (sam znam detailneji pouze dva podobne projekty, takze mohu poskytnout jen nazor) by mohlo odbornemu serveru stacit 2 000 az 2 500 unikatnich IP denne k tomu, aby byly pokryty naklady na provoz a zivilo to slusne dva lidi. Na prijmu se podili klasicka banner reklama, radkova reklama v textu clanku (vydavaji dva clanky tydne), PR clanky, sponzoring diskuznich sekci, zarazeni inzerenta do oborovych adresaru s moznosti prednostniho vyhledavani a konecne zapojeni "odbornych poradcu" inzerenta do diskuzi. Rozhodujicim faktorem vsak bude oblast pusobnosti a bonita cilove skupiny.
Článek se mi líbí. Pokud si ho přečte nějaký odpovědný tvůrce stránek a bude se jím řídit, dostáhne možná úspěchu.
BTW: Na rozdíl od jiných na Lupě zřejmě nečekám obsáhlé a vyčerpávající analýzy. Myslím si, že je úroveň a kvalita Lupy na přijatelné úrovni. Kritizovat dovede každý, ale kontaktovat Lupu a nabídnout téma... to už je věru umění :o)