Já jsem problém dialerů definitivně vyřešil tím, že jsem zrušil pevnou linku. Internet mám přes bezdrát, telefonuji přes mobil. Nakonec jsem zjistil, že jsem ještě ušetřil.
Souhlas. Udělal jsem to samé a ještě jsem to vylepšil tím, že odchozí (a tudíž placené) hovory vedu z 90% přes Skype. Mobil používám jen k příchozímu volání. Má to jednu velkou výhodu: Když nechci být otravován, tak ho prostě vypnu. Za telefonování platím 300Kč ročně (udržení kreditu), za Skype out paušál jsem loni zaplatil (a nevykecal) 20 eur. Ani nechci počítat, kolik bych nastrkal do tlamy Telecomu za pevnou.
Lze to také vyřešit tak, že se používá Linux na počítači s dial-upem.
I když je lepší tu pevnou zrušit. Jsem zvědav ja dlouho bude telecomu trvat než přijde na to, že na hlasovém provozu toho moc nevydělá a stále to bude klesat. Dnes se vydělává na datech.... !!!
Dialery jsou moc pěkná věcička,která rozvíjí business.Stáhnul jsem si z jednoho webu dialerInmarsat a prodal svému zákazníkovi na CD v domnění,že se jedná o nastavení dial-up připojení k internetovému providerovi, ve skutečnosti se připojuje na zahraniční telefonní číslo za cenu 300,-Kč/min. Během jediného měsíce jsem si vydělal přes půl milionů korun. Asi odjedu brzy na Seychely za Krejčířem. Právě na Seychellách mám zřízený dataserver ke kterému se můj zákazník připojuje.
Nechápu, jak v dnešní době může mít někdo problémy s dialerem!! Podle mě je to chyba jenom a pouze těch lidí, kterým pak přijde vysokej účet a měli by ho zaplatit v plné výši!!! Aspoň by se naučili zabezpečovat PC a nebo by se naučili, že když to neumí sami, mají si zavolat odborníka... páč až většina (což už se asi stalo) lidí, přejde z dial-upu na jiný technologie, nebou sice platit vysoký účty, ale jejich až po strop zavirovaný mašiny, pak budou rozesílat tisíce spamů, dělat DoS útoky všude možně atd. však to známe...
A myslím, že kdo je tak tupej nebo arogatní, že si nedokáže nainstalovat firewall + antivir, tak si to má buď u někoho zaplatit nebo pokud nechce zaplatit pak SVUJ vysokej ucet nebo se na internet uplně vykašlat!
Přitom dialery jsou (ty nelegální) tak stupidní virečky s úplně jednoduchoučkým chováním, že je dokáže detekovat úplně všechno... A přitom se dělají i dost kvalitní věci v oblasti freeware, co se týče ochrany PC... takže že někdo nemá firewall + antivir a má zavirovanej PC, je jen JEHO chyba!! Nakonec o dialerech už byly i pořady v televizi, radiu, píše se o tom v tisku i o zpusobech, jak se učinně bránit, takže kdo zase má účet na deset tisíc, ať ho zaplatí, protože za BLBOST SE PLATI!!!
A nezlobte se na mě, ale tohle mi připadá, jako kdybych šel a 300metrů předem viděl označení vlakovýho přejezdu, pak nápisy pozor vlak a nakonec blikající světlo a řvoucí zvukovej signál a pak bych šel dál a vlezl přímo pod jedoucí vlak a jak bych se probudil v nemocnici bez končetin, tak bych okamžitě začal vyřvávat, že je to chyba Českých drah :-)))
Jak s tím proboha souvisí firewall? Vždyť je přece tak snadné využít některou z mnoha děr v prohlížečích (a nejen od Microsoftu, ale třeba i v JVM od Sunu, ať se jsou zahrabat, idioti!).
Neumím si představit, jak se podvodník snaží aktivně nabourat do uživatelova počítače, aby mu tam nainstaloval dialer. To je tak jediný případ, kdy by firewall měl smysl.
A k těm antivirům: ukažte mi jediný, který najde všechen spyware a dialery které dnes existují. Rád si ho pořídím.
Vážený pane!
Víte, na to aby člověk počítač zvládl zajistit proti útokům zvenčí (Alespoň proti těm neméně příjemným věcem) musí mít uživatel trochu technické erudice, nebo to prostě musí být jeho hobby.
Ale , v situaci kdy telecom hledá za pomocí kvalitního a agresivního (proti tomu nic, to je běh světa) marketingu nové cílové skupiny zákazníků pro své produkty, a potenciální zákazníci jsou nabádáni, aby "pařili po síti, stahovali muziku" , nebo zde hledali libovolný nesmysl Vaše argumentace není zcela korektní.
Asi chápete , kam tím mířím - cílovou skupinou se stávají uživatelé, o jejichž vztahu k technickým řešením si není nutné dělat iluze. Telecom si je jistě nědělá, chce jenom jejich peníze.K technické problematice vztah neměli, nemají a nikdy jej mít nebudou.
A ví to poskytovatel a ví to každý člověk, který se o problematiku zajímá a věděl by to i lobotomovaný šimpanz s polovinou mozku, pokud by se stal zaměstnancem telecomu.
To je samozřejmě v pořádku.
ALe v takovém případě nejsou tito lidé rozhodně někým kdo si zasloží přívlastek " lenosti a nevědomosti a hlouposti".
Je to stejné, jako kdybyste dali řidiči s čerstvým řidičákem do rukou klíčky od nového auta a dali mu úkol aby projel co nejrychleji zasněženou horskou silnici a pak se mu přiblble posmívali , že měl obuté univerzální gumy a že měl trénovat ve škole smyků.
Technologické řešení zamezení přesměrování je z hlediska poskytovatele - operátora triviálně směšné.
A proto je farizejské vytvářet trh s čistokrevnými uživateli (v atmosféře marketigových zkratek ála "take it easy), pro něž je internet skutečně pouze zdrojem zábavy (na tom není nic špatného) a počítač je pro ně jenom černá skříňka, přes kterou se dostanou do internet, nebo s jejímž prostřednictvím pobijí pár ufonůs. Zároveň pak tvrdit, že jsou hlupáci a lenoši, protože si zrovna neobjednávají pivo Entrem , jako pan "Admin".
Víte, jedno krásné přísloví ze současné hovorové americké angličtiny praví že : "Pr... je možné jenom lízat, nebo do ní kopat." Málo kdo je takovým miláčkem štěstěny, aby v jedné situaci mohl plnit obě role. Ale Vám se to povedlo.
objevi se nove veci.. hodne bych sazel na VoIP presmerovani az se rozsiri... takze pak nebude traffic smerovan pres treba skype branu ale pres nejakou kdo vi kde..... samozrejme tahle uvaha vyzaduje unifikaci technologii (SIP?) a billing bran.. ale tam to beztak smeruje :-)
myslím, že je to hloupost. jak by se na tom dalo vydělat? tyhle služby se předplácejí jako třeba oskarta. A jak by to asi vypadalo technicky, aby ty prachy šly jinam?
A jak to bude prakticky realizovany? Ze by treba nakej parazit program upravil signalizaci tak aby to davalo nejakou skrytou provolbu? Jinak si nedokazu predstavit skryty zvyseni uctu za fen ala dialer.
To ale snad nebude takovej problem zakazat hovory na cislo x. To naklika i blba lama. A neni nahodou 21 stoleti kde uctovaci shitstemy na voip branach umi zakaznikovi ukazat v realnym case kolik je provolano? Nebo aspon po hodine.
Navíc je zde "drobný nesoulad" s požadavky zákona č. 127/2005, který ve svém paragrafu č. 94 požaduje, aby zákazník byl s vysokou cenou seznámen...
Tohle se mi na českým právním řádu opravdu líbí. Něco je v zákoně a vůbec nikoho to nevzrušuje. Operátoři vesele poskytují službu způsobem, který odporuje zákonu a řeší se dialery. Koukám, že když podvodník volá po chycení podvodníka, tak se na něj zákony nevtahují a protizákonný způsob poskytování služeb je v pořádku případně "v drobném nesouladu". (nic proti autorovi článku. Jenom se mi to opravdu moc líbí)
(Snad jsem i normální, ale i tím si po vyslechnutí dnešního řečnění paroubka nejsem vůbec jistý) ;-)
Ve Španělsku, domovské zemi Telefónicy, jsou volání na vysokotarifní linky automaticky blokována při zřízení linky a povolují se jen na vyžádání zákazníka. U nás to nejde, protože u nás se mezi podnikáním a okrádáním nedělá rozdíl.