Holt jsou dvě velké firmy, které se mezi sebou perou - Microsoft a Google. Osobě bych to tedy formuloval tak, že Microsoft vypálil rybník Googlu, dávalo by to tak větší smysl, ale budiž ... nicméně si nejsem tak stoprocentně jist, zda nákup AdECN je reakcí na Yahoo nebo spíše krokem proti Googlu. Samozřejmě to může být obojí, ale osobně si myslím, že Yahoo v USA dlouhodobě prohrává, i když v Asii si svou pozici drží více než dobře.
Poněkud mylná představa autora, že by snad Digg chtěl někomu "ukázat" (dle autorových slov vypálit rybník), v dnešním světě je málo věcí, které jsou jisté a v základech zcela neotřesitelné, jako to, že vždy rozhodují peníze.
Idiomatické nadpisy a vůbec rychlohodnotící tvrzení v krátkých informativních zprávičkách jsou prostě špatný žurnalismus. Nemusíte se nás snažit šokovat, přilákat ani pobavit. Pište zprávičky suše, stručně a informativně. K odlehčení už Lupa má pravidelné glosy.