Milý pane, zveřejňuji informace z webu, který sleduje všechny rumunské satelitní platformy. Za to, že Digi TV oficiálně nekomunikuje, skutečně nemůžu. Pokud se Vám to nelíbí, nikdo Vás nenutí tento web číst.
Zajímalo by mně pro srovnání, kolik zákazníků má CS link?
Psalo se o tom někdy někde? Nebo se to dá někde dohledat?
Nebo dokonce kolik je od Gital a kolik od TaT !
To by bylo ještě zajímavější.
Díky za příspěvky.
U nás na jihu moravy se to šíří jak lavina... koukám po střechách a je toho čím dál víc. To že jsou dlouhý čekací lhůty u nás tedy neplatí, kamoš si to objednával minulý týden, v pondělí tam zavolal a ve čtvrtek přijel maník a montoval, pak se to rozkřiklo v hospodě:):):) a tento týden si to objednalo dalších pět lídí..za ty prachy to prostě nemá konkurenci. Jo všiml jsem si, že DIGI má sídlo v Brně na Heršpické vedle hornbachu v těch novejch budovách.
Já se třeba takovýmu UPC divím, že si platí optickou trasu pro Novu do Holandska, když by jí mohl mít podle mě i levněji oficiálním přebíráním z CS Linku (navíc určitě i kvalitněji než nyní, kdy to berou z pražskýho DVB-T). Myslím, že Gital by to jen uvítal. Navíc momentálně neexistuje kvalitnější signál Novy (rozuměj kvalitu obrazu) než je CS Link. DigiTV to samý, ale tam to spíš budou Rumuni řešit nákupem Gital karty. :-)
Vcelku chápu že DIGI TV je trnem v oko UPC.Pokud někdo sleduje tuto historii a pokud je schopen či ochoten vzpomenout na začátky direktu, tak se mu jasně musí vybavit tehdejší technické problémy, které jsou DIGI v součastné době vytýkány.Přiznávám že UPC mi nikdy k srdci nepřirostlo a plačtivé vysvětlování Maliny jak nechtějí ale musejí zdražovat, mě vždy přivádělo k šílenství.Měl jsem UPC mám digi.Jsem normální běžný divák a tak pokud porovnám poměr kvalita cena , vychází mi digi.At ta čísla jsou jakákoliv , naistalovaných či obědnaných abonentů,je snad jasné že digi nad UPC vítězí.Upřimě to UPC přeji
pozor, nejsi normalni divak, normalni divak prozatim sleduje terestriku. Tam kde neni, tam sleduje CL. Ale nic si z toho nedelej, my to na Tebe neprozradime :-).
No bylo by to určitě na dlouhou diskuzi o tam, kdo je a kdo není normální divák.:-) Lépe by se asi hodilo napsat, že většina diiváků prozatím sleduje terestriku.
JJ, jako houby po dešti. Pokud si to umíš nainstalovat sám, nebo se toho ujme nějaká místní firma, tak to máš skoro ihned. Kámoš čekal + - týden a jen proto, že jejich lokální firma nestíhala lidem tak rychle montovat na baráky paraboly..
To je docela mylny predpoklad. Pro spoustu lidi satelit = UPC a pro tech dalsich vic poucenych je to Digi TV. CL se montuje malokdy. Aspon pokud posuzuji lokalni situaci.
17. ledna mi Kiril zlomil parabolu od satelitu DIGI TV. Po několika telefonických urgencích a písemné mailové stížnosti konečně tento týden, tj. za dva měsíce od poškození konečně alespoň DIGI TV zareagovalo a telefonicky mi sdělilo, že to předá technikovi k vyřízení. Zatím na opravu čekám nadále...
Já mohu říct pravý opak. Já jsem se zaregistroval 28.srpna 2006 a do dnešní ho dne
nemám žádnou informaci že by se něco pohnulo.Nejmíň 6 x jsem reklamoval dodací lhůtu ale nic se stále neděje. Takových případu jako ja jsou desítky .
diskuze by samo byla na hodne piv. souhlasim s Tvym oznacenim "meho" pojmu "normalni". Zajimala by mne cestinarska analyza, zdali vetsinove bezne neoznacuje jako "normalni" :-) Je to zajimavy pocit "nebyt normalni" :-) (existuje hromada prikladu kdy clovek se chova jinak nez stado :-)
Ja tedy nevim, ale v tomto se musim kritiky zastat.
Jako ctenar laik jsem predpokladal, ze jde o oficialni cisla. Nikde jsem se v clanku nedocetl, ze take treba nemusi byt vubec presna. Ze jde o data neoficialni a prevzata z fan stranek.
A to by si myslim ten clanek, pokud mam serveru v budoucnu verit, docela zaslouzil.
O to vic mne pak prekvapuje vase agresivni forma obrana proti kritice.
Pritom by uplne stacilo, na zacatek clanku uvest, ze udaje o poctu zakazniku nejsou oficialni.
Fakt, ze provozovatel Digi TV oficialne zadne udaje nekomunikuje, neni zadnou omluvou. To je zcela irelevantni fakt.
to je blbost - jen proste nemaji penize na dumping v tak velkem meritku.
Kolik plati uzivatele DigiTV? Plati zrizovaci poplatek 10000 Kc? Pak by mohli mit i zisk a duvod zaplatit dodavatelske firmy, pokud nee, tak na to doplaceji a cekaji, az se jim zacnou generovat penize z prijmu od jiz existujicich posluchacu. Prece nebudou pumpovat prachy akcionaru do ceskeho skudlila, ktery si nechce uvedomit, ze za vse se dnes musi platit......
Jen faktická poznámka. Vy osobně byste považoval oficiální udaje (tedy udaje ktere prechroustaly PR oddeleni jednotlivych firem) za vice duveryhodne ? :-)
Vážení!
Již od prosince minulého roku mám u Vaší firmy objednávku na Digi TV. Podle Vašich inzercí a nabídek instalační doba na zavedení Vašeho produktu je maximálně 5-6 týdnů!!! Do dnešního dne a ani po podání několika žádostí o urychlení instalace nebo alespoň o získání možného spojení, nebo vyjádření, ať už dealerského odd. nebo spojení s montážní firmou či technikem, Vaše společnost není schopna, možná ani ochotna, alespoň zákazníka informovat. Tento přístup, na mně i na dalším zákazníky, může působit jako podvodné jednání !!! Není možné získat od Vašich operátorů jiné informace, ani spojení na nadřízené složky Vaší společnosti. Při dotazu v našem regionu ohledně firem které pro Vás pracují nebo by měli pracovat jsem zjistil, že podmínky, které Vaše společnost nabízí, jsou nevyhovující a proč by tedy pro Vaší firmu něco dělali! Tím se prodlužuje tedy celý proces? Žádám vás tímto o vyjádření k této stížnosti!
A REAKCE?
Dobrý den,
velice nás těší Váš projevený zájem využívat námi nabízenou službu.
Jelikož zájem ze strany zákazníků je příliš velký, proto se nám nedaří
dodržet přislíbený termín instalace. V některých oblastech se vyskytl
také problém uzavřít spolupráci s montážní firmou, která by
zabezpečovala montáže našim zákazníkům. Tento problém byl z velké
části vyřešen. Za vzniklou situaci se velice omlouváme.
Váše předregistrace je vpořádku a problém byl urgován u technického oddělení.
V nejbližší době zkontaktujeme montážní firmu ve Vašem regionu, která
Vám následně provede montáž. Tato firma se s Vámi telefonicky domluví
na konkrétním termínu montáže.
Poprosíme Vás, o zachování přízně naší společnosti a o vyčkání do doby, než
se Vám ozve montážní technik.
V případě dalších dotazů Vás odkážeme na naši zákaznickou linku 800
900 868, která je dostupná z pevné linky. Jestliže telefonujete z
mobilního telefonu, použijte prosím číslo 533 427 533. Zákaznická
linka je v provozu denně od 7 do 23 hodin. Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Digi Czech Republic, s.r.o.
Takhle nás "krmí" už pěkně dlouho!
Nezdá se ostatním žadatelům jednání Digi Tv PODEZŘELÉ !!!
Již dva měsíce se snažím marně kontaktovat UPC. Chci slevu nebo UPC satelit ukončit. Všichni operátoři prý hovoří a na maily neodpovídají. Taky dobrý způsob uržení zákazníka, že?
Zažádal jsem o digi TV před vánocema 2007. Dnes (13.3.2008)jsem zakázku již podruhé urgoval a setkal se s velmi malou vstřícností. Není možné se dozvědět termín instalace ani přibližně a slečna na telefonu je arogantní místo aby se za společnost alespoň omluvila. Takže potíže přetrvávají a zachování přízně společnosti asi bude obtížné.
Jestli chceš Digi Tv tak si přijeď.Mám to do konce září,končím s nima.Pořád píšou,melou kolem dokola.Máme v plánu,jednáme.Slovenský programy nebudou a jináč mají programovou nabídku naprd.Nic kloudnýho.Tel: 773655321 732281504
Dobrý den,
nám to vichřice zlomila 23.7., 24.7. jsme to hlásili a zatím taky nic. Jak to u vás nakonec dopadlo? Hlavně - platil jste novou parabolu + práci? My jsme kdysi využili akční nabídky, takže parabola není naše, je v pronájmu. Nicméně byla montována jejich technikem a bylo nám řečeno, že vše musíme zaplatit. Naše pojištění se na to nevztahuje, protože to není náš majetek...Díky za odpověď.
Čekání na Digi TV je pro hodně lidí demotivující, znám jich několik, kteří rezignovali na čekací lhůzy a šli raději do CS linku.
Já osobně jsem při nedávné návštěvě Svitav poprvé na vlastní oči viděl obchod, nabízející službu Digi TV. Ze zvědavosti jsem jej navštívil a zjistil toto. Mohu být zapsán na seznam čekatelů, čekací lhůta cca půl roku. Po námitce, že si to namontuji sám, si pán za stolem postěžoval, že mu neplatí za spotřební materiál. Hned nato argumentoval tím, že musí vyplnit přihlášku, pak se vymlouval na to, že musí zjistit kvalitu signálu. Po mé argumentaci, že mu sdělím příslušná čísla telefonem a doslova jsem mu nakonec nabízel, že mu podepíšu i protokol o montáži zařízení, mi opáčil: ..ALE VY PŘEDBĚHNETE SPOUSTU LIDÍ V SEZNAMU ČEKAJÍCÍCH ...!!!!!!! Nevím, nechápu, nerozumím tomu !!! Možná, že chtěl nějakou malou do kapsy. Divím se, že při takovém přístupu, je tolik zákazníků této služby.
P.S. Někteří chytráci již Digi TV nabízejí i v internetové aukci Aukro.cz
Vážení, sleduji vaši debatu a měl jsem hrůzu z čekání. Objednal jsem službu DIGI TV (předregistrace) na 800... v pátek 3.8 večer, čtěte pozorně: již v sobotu 4.8 k večeru volal technik a v neděli 5.8 v 8.hodin ráno začali montovat parabolu. Asi v 9.30hod. bylo hotovo. Takový přístup k zákazníkovi jsem nečekal ani ve snu!!!! To snad stojí za zveřejnění!!! Ivan
Stránka s údaji o počtech předplatitelů DigiTV není oficiální stránkou provozovatele této služby. Uvádět v článku takové informace je neobjektivní a zavádějící. Pan Potůček opět potvrdil svůj standard.
O tom reč predsa nebola... Úplne by totiž stačilo vetu napísať tak, aby z nej bolo jasné, že údaje nie sú oficiálne a pochádzajú z fan site... A trebárs aj DIGI "dať na bubon" s ich "ochotou" komunikovať s novinármi.
Milý pane Potůčku, vy jste novinář, já pouze reaguju na to, že prezentujete neoficiální údaje této podivné a s okolím nekomunikující společnosti. Je to spíše vaše špatná vizitka, ne moje.