Zažádal jsem o digi TV před vánocema 2007. Dnes (13.3.2008)jsem zakázku již podruhé urgoval a setkal se s velmi malou vstřícností. Není možné se dozvědět termín instalace ani přibližně a slečna na telefonu je arogantní místo aby se za společnost alespoň omluvila. Takže potíže přetrvávají a zachování přízně společnosti asi bude obtížné.
Již dva měsíce se snažím marně kontaktovat UPC. Chci slevu nebo UPC satelit ukončit. Všichni operátoři prý hovoří a na maily neodpovídají. Taky dobrý způsob uržení zákazníka, že?
Vážení, sleduji vaši debatu a měl jsem hrůzu z čekání. Objednal jsem službu DIGI TV (předregistrace) na 800... v pátek 3.8 večer, čtěte pozorně: již v sobotu 4.8 k večeru volal technik a v neděli 5.8 v 8.hodin ráno začali montovat parabolu. Asi v 9.30hod. bylo hotovo. Takový přístup k zákazníkovi jsem nečekal ani ve snu!!!! To snad stojí za zveřejnění!!! Ivan
Vážení!
Již od prosince minulého roku mám u Vaší firmy objednávku na Digi TV. Podle Vašich inzercí a nabídek instalační doba na zavedení Vašeho produktu je maximálně 5-6 týdnů!!! Do dnešního dne a ani po podání několika žádostí o urychlení instalace nebo alespoň o získání možného spojení, nebo vyjádření, ať už dealerského odd. nebo spojení s montážní firmou či technikem, Vaše společnost není schopna, možná ani ochotna, alespoň zákazníka informovat. Tento přístup, na mně i na dalším zákazníky, může působit jako podvodné jednání !!! Není možné získat od Vašich operátorů jiné informace, ani spojení na nadřízené složky Vaší společnosti. Při dotazu v našem regionu ohledně firem které pro Vás pracují nebo by měli pracovat jsem zjistil, že podmínky, které Vaše společnost nabízí, jsou nevyhovující a proč by tedy pro Vaší firmu něco dělali! Tím se prodlužuje tedy celý proces? Žádám vás tímto o vyjádření k této stížnosti!
A REAKCE?
Dobrý den,
velice nás těší Váš projevený zájem využívat námi nabízenou službu.
Jelikož zájem ze strany zákazníků je příliš velký, proto se nám nedaří
dodržet přislíbený termín instalace. V některých oblastech se vyskytl
také problém uzavřít spolupráci s montážní firmou, která by
zabezpečovala montáže našim zákazníkům. Tento problém byl z velké
části vyřešen. Za vzniklou situaci se velice omlouváme.
Váše předregistrace je vpořádku a problém byl urgován u technického oddělení.
V nejbližší době zkontaktujeme montážní firmu ve Vašem regionu, která
Vám následně provede montáž. Tato firma se s Vámi telefonicky domluví
na konkrétním termínu montáže.
Poprosíme Vás, o zachování přízně naší společnosti a o vyčkání do doby, než
se Vám ozve montážní technik.
V případě dalších dotazů Vás odkážeme na naši zákaznickou linku 800
900 868, která je dostupná z pevné linky. Jestliže telefonujete z
mobilního telefonu, použijte prosím číslo 533 427 533. Zákaznická
linka je v provozu denně od 7 do 23 hodin. Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Digi Czech Republic, s.r.o.
Takhle nás "krmí" už pěkně dlouho!
Nezdá se ostatním žadatelům jednání Digi Tv PODEZŘELÉ !!!