Vlákno názorů k článku Digi TV dohání v počtu předplatitelů UPC Direct od Miroslav Starec - Zažádal jsem o digi TV před vánocema 2007....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2008 9:49

    Miroslav Starec
    Zažádal jsem o digi TV před vánocema 2007. Dnes (13.3.2008)jsem zakázku již podruhé urgoval a setkal se s velmi malou vstřícností. Není možné se dozvědět termín instalace ani přibližně a slečna na telefonu je arogantní místo aby se za společnost alespoň omluvila. Takže potíže přetrvávají a zachování přízně společnosti asi bude obtížné.
  • 11. 1. 2008 10:30

    Jan (neregistrovaný)
    Již dva měsíce se snažím marně kontaktovat UPC. Chci slevu nebo UPC satelit ukončit. Všichni operátoři prý hovoří a na maily neodpovídají. Taky dobrý způsob uržení zákazníka, že?
  • 6. 8. 2007 6:23

    ivan (neregistrovaný)
    Vážení, sleduji vaši debatu a měl jsem hrůzu z čekání. Objednal jsem službu DIGI TV (předregistrace) na 800... v pátek 3.8 večer, čtěte pozorně: již v sobotu 4.8 k večeru volal technik a v neděli 5.8 v 8.hodin ráno začali montovat parabolu. Asi v 9.30hod. bylo hotovo. Takový přístup k zákazníkovi jsem nečekal ani ve snu!!!! To snad stojí za zveřejnění!!! Ivan
  • 13. 4. 2007 11:04

    krovas (neregistrovaný)
    Vážení!
    Již od prosince minulého roku mám u Vaší firmy objednávku na Digi TV. Podle Vašich inzercí a nabídek instalační doba na zavedení Vašeho produktu je maximálně 5-6 týdnů!!! Do dnešního dne a ani po podání několika žádostí o urychlení instalace nebo alespoň o získání možného spojení, nebo vyjádření, ať už dealerského odd. nebo spojení s montážní firmou či technikem, Vaše společnost není schopna, možná ani ochotna, alespoň zákazníka informovat. Tento přístup, na mně i na dalším zákazníky, může působit jako podvodné jednání !!! Není možné získat od Vašich operátorů jiné informace, ani spojení na nadřízené složky Vaší společnosti. Při dotazu v našem regionu ohledně firem které pro Vás pracují nebo by měli pracovat jsem zjistil, že podmínky, které Vaše společnost nabízí, jsou nevyhovující a proč by tedy pro Vaší firmu něco dělali! Tím se prodlužuje tedy celý proces? Žádám vás tímto o vyjádření k této stížnosti!

    A REAKCE?

    Dobrý den,

    velice nás těší Váš projevený zájem využívat námi nabízenou službu.
    Jelikož zájem ze strany zákazníků je příliš velký, proto se nám nedaří
    dodržet přislíbený termín instalace. V některých oblastech se vyskytl
    také problém uzavřít spolupráci s montážní firmou, která by
    zabezpečovala montáže našim zákazníkům. Tento problém byl z velké
    části vyřešen. Za vzniklou situaci se velice omlouváme.
    Váše předregistrace je vpořádku a problém byl urgován u technického oddělení.
    V nejbližší době zkontaktujeme montážní firmu ve Vašem regionu, která
    Vám následně provede montáž. Tato firma se s Vámi telefonicky domluví
    na konkrétním termínu montáže.
    Poprosíme Vás, o zachování přízně naší společnosti a o vyčkání do doby, než
    se Vám ozve montážní technik.
    V případě dalších dotazů Vás odkážeme na naši zákaznickou linku 800
    900 868, která je dostupná z pevné linky. Jestliže telefonujete z
    mobilního telefonu, použijte prosím číslo 533 427 533. Zákaznická
    linka je v provozu denně od 7 do 23 hodin. Děkujeme za pochopení.


    S přáním hezkého dne

    Digi Czech Republic, s.r.o.


    Takhle nás "krmí" už pěkně dlouho!
    Nezdá se ostatním žadatelům jednání Digi Tv PODEZŘELÉ !!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).