@Pavel P. : souhlas s první větou i s první částí té druhé. Jinak k té druhé části ti musím sdělit, že O2TV (stejně jako Horizon a T-M) je pro mnoho Pepanů (jak to už tady někde padlo) služba neobvyklá a pro mnohé z nich i uživatelsky náročná. Mám to z vlastní zkušenosti a ze sledování příspěvků uživatelů na diskusních fórech, protože i já (a to mám s tou službou několikaleté zkušenosti a mnoho zajímavých informací od techniků pracujících pro CETIN) se nebojím přiznat k jedné své vlastní nevědomosti, kdy jsem asi tři měsíce po výměně STB za nový černý sledoval pořady jen v 720p a až v diskusi na fóru O2 jsem zjistil, že jsem bl.bec, protože 720p je základní nastavení z fabriky a jde přepnout. Asi jsem byl při instalaci poněkud nesoustředěný :-) Jinak takové politování hodné nedopatření se mi stává tak jednou za 10 let :-D.
Pro mnoho lidí (a to zcela bez urážky) je problém naladit si televizi na pozemáku a dát si na předvolbu 1 Novu. Taky vlastní zkušenost, okolní sousedé samozřejmě o tom, že mým koníčkem je digitální televize vědí a protože jsou krkouni a museli by platit výjezd technika, zvou mě na panáka a na trochu práce. Nikoho neodsuzuju, ne všichni mají technické schopnosti...
Řekl bych, že O2 cílí na úplně jinou sortu zájemců :-)
Své zákazníky si to rozhodně najde, našlo si i dříve, najde i nyní, ta nabídka rozhodně není zlá, já to naopak vítám, fotbal mě nebaví a více prostoru dostanou další sporty, vidím v tom jen plus a to, že se to někomu aktuálně nelíbí, protože byl navyknutý, že vše dostal naservírováno od ČT Sport? Letos je i posledním rokem kdy sport je na ČT Sport tak nabitý na sportovní akce, tohle už se nebude nikdy opakovat a buď se s tím divák smíří a nebo bude dělat něco jiného, možná smysluplnější? To je na každém ..
Btw. Ještě se vyjádřím k hokejové extralize, dost se nadává na O2, ale proboha to není problém O2, že agentura, která má k dispozici vysílací práva má úplně pokřivené podmínky spolupráce a příspěvky klubům jsou nižší a nižší, aktuální výše je něco okolo 8 mil. pro každý klub extraligy, tedy všem stejně bez ohledu na výsledky, návštěvnost a další faktory ..
Sám jsem opravdu zvědav jak tohle vyhodnotí další kluby, protože pokud se agentura nevzpamatuje, tak to bude pravděpodobně problém pro koncept BHŽ.
Rád bych taky upozornil na skutečně úsměvnou kyslíkovou statistiku, která mě rozsekala
"Aktuálním rekordem ve sledovanosti bylo nedávné fotbalové derby Sparta-Slavia, kdy se podle O2 dívalo 197.000 diváků. Čísla nepocházejí ze standardního měření sledovanosti prostřednictvím peoplemetrů, jde o interní údaje O2. Zmíněné číslo sestává ze 137.000 diváků v domácnostech (O2 k němu došlo tak, že počet domácností vynásobil koeficientem 2,5), 40.000 v hospodách (zde se uvažuje s průměrným počtem 40 až 50 lidí v každé provozovně) a 20.000 z mobilních aplikací (co přístroj, to jeden divák)."