Začátkem října jsem si djednal tuto tv -čili digi!!Do 5-7 týdnů jsme u vás!Vyžádali si adresu,telefon,OD té doby jen čekám a čekám!!VŽDY po 10 dnech zavolám na info centrum kde mě řeknou napíšeme tam urgenci - vydržte!!No vyda dnes 15.2 opět dopsala paní na info.URGENCI a mám čekat!!!!Chtěl jsem nějaké tel.kde si mohu stěžovat,na to mě řekla,že takové informace nepodávjí,ale mohou mě vyškrtnout a nemusím už čekat a volat!!To je přístup k zákazníkovi!!!PROSÍM LIDI Z okresu Rakovník,nemá někdo tel.na někoho kdo z Rakovnicka montuje pro tuto společnost ,abych nemusel platit benzín z daleka.Mám jen tel.na technika z Benešova,Kolína,Nymburka.Toto asi bude jediná šance jak se dočkat digi signálu dříve než za trok jak slibuje tato společnost!!!Protože se dušovali při objednávce do VÁNOC to BUDE V KLIDU!!JO ,ale do jakých vánoc ...Jiří Moravec Městečko tatimo@seznam.cz
Přesně tak i můj případ,třikrát mě urgovali a výsledek-nakonec mě bylo zděleno když se vám to nezdá já vás vyškrtnu a nemusíte na nic čekat to je přístup k zákazníkům!!Hřeší na malou konkurencijimsmalim