Šířením dopisu se vůbec nic nestane. Když jsem měl podobné problémy (při změně služby), zkoušel jsem všechno možné (včetně právníka), ale s nimi to ani nehne!!!
V listopadu UPC měnilo účet a žádalo o nastavení změny. Změnu jsem v bance provedl, ale UPC nedokázalo (vlastní vinou) inkasovat z nového účtu a pokoušelo se inkasovat z účtu starého (což samozřejmě již neodešlo). Po mém upozornění, provedlo opravené inkaso 3.12. ve výši 2.270,-. Mezi tím mi domů došli dva dopisy o tom, že jsem já neprovedl změnu účtu (což není pravda a celkem mě to uráží). Poté následovala prosincová faktura, kde jsem byl překvapen, že suma za listopad stále figuruje jako nezaplacená. Inu napsal jsem pomocí kontaktního formuláře na UPC, kde mi bylo sděleno, že proběhne v prosinci inkaso celé "dlužné" částky (kterou nedlužím) - tak se i momentálně stalo, naštěstí ne celé částky protože mám nastaven inkasní limit, právě pro tyto případy - s tím, že o tuto sumu bude snížena lednová faktura.
UPC se tímto obohatilo na můj účet a bezúročně si půjčilo mé peníze.
Tento dopis bude zaslán UPC a šířen po českém internetu, jako varování před jejich praktikami a zabránění dalšímu opakování - UPC jak je jeho dobrým zvykem na mé stížnosti nijak nereaguje a dělá si co chce. Závěrem důrazně doporučuji - NEDOVOLTE UPC INKASOVAT Z VAŠEHO ÚČTU, samovolně si berou co chtějí, jde o vaše (naše) peníze !