Ano, dnes už skutečně (téměř) nic není zadarmo. A i když chápu, že se občas konají různorodé slevové akce, připadá mi hodně nefér vůči všem, co si část informací DigiZone zaplatili, zpřístupnění (všech!) archivních článků od vzniku prémiové sekce po současnost. Ještě lze celkem v pohodě akceptovat zpřístupnění od 5.10. do 18.10. 2015, tedy článků právě období "akce", ovšem všech - celé historie? To je, vážená redakce, jakoby byste předplatitelům sdělili: Trhněte si nohou! Však co, od vás už prašule máme, tak teď ať se zadarminko nazobají jiní. Zkrátka podivný přístup svědčící o tom, jak si ve skutečnosti redakce DigiZone váží svých předplatitelů. Asi jich má příliš mnoho, že produkty, za které v jistém slova smyslu exkluzivně zaplatili, nyní doslova rozhazuje zadarmo komukoli...
Věříš že je mi to jedno jakou krev máš? Zatím tady akorát dokazuješ, že jseš troll ... ten cizinec co v tobě koluje je teda velká bída.
Jinak jsi mě asi špatně pochopil - já říkal že je každýho věc do čeho vráží prachy, at' má příjmy jaké chce. Taky je logický, že nízkopříjmové skupiny nebudou vrážet do zbytečných nadstandardů ... verstehen?
Problém je v tom, že přehledy sledovanosti jsou poměrně specifická věc od ostatních věcí v placeném obsahu. Měl jsem předplaceno, ale když jsem za ten rok viděl, že 90% obsahu jsou ty přehledy, tak jsem už znovu nepředplácel. Kdyby to rozdělili (přehledy a ostatní), tak bych si ostatní z fleku předplatil, teď se mi to nevyplatí a kupuji jen konkrétní články, což je otravné :-(
Přehledy jsou opravdu profi záležitost, ostatní věci jsou zajímavé i pro veřejnost.