Stejně jako ostatní i mě mrzí zpoplatnění obsahu, protože tím se zmenšuje informační dostupnost článků, jež jsou dostupné čtenářům a zájemcům o digitální vysílání.
Mám několik námětů pro redakci:
1. Šlo by zavést ihned ve výpisu článků ikonu upozorňující na zpoplatnění článku ?
2. Přidmlouval bych se za zavedení více kategorií zpoplatnění článků:
kategorie A - články ke sledovanosti - ty zajímají hlavně PR agentury a hodně čtenářů ne
kategorie B - rozhovory a ostatní články mimo sledovanost - zajímá většinu čtenářů
kategorie C - články kategorie A a B dohromady
Nynější cena za roční předplatné a 1 článek se mi zdá stejně jako ostatním vysoká a o zajímavosti raději přijdu.
Troufám si tvrdit, že sledovanost na placené úrovni zajímá minimum těch, které zajímají např. rozhovory a testy, které jsou v jednom ranci. Kdyby se to rozdělilo, tak bych do předplatného za část mimo sledovanost za rozumný peníz určitě šel.
Za cca 4700 Kč je to ale šílené a článek za 50 Kč také, protože za 50 Kč mám už velmi rozumný časopis s několika desítka mi stran a za roční předplatné mám předplacené minimálně dva mnohastránkové celostátní noviny (deníky) a ne pouze 3 články.
Je to samozřejmě rozhodnutí redakce, proto nemá smysl nadávat. Nemá to pro mě cenu - tak prostě nezaplatím a nebudu to číst, nic víc, nic méně.
Musím s tebou zase jednou za uherský rok souhlasit. :-) To víš, že to zajímá hodně čtenářů. Koho to nezajímá, tak nemá důvod se tu "nadřazeně" od těchto článků distancovat. Dnes mě rozesmálo několik zdejších odborníků, kteří se právě od těchto článků distancují. A kdo to vlastně je? Obchodníci s anténama, se satelit.technikou, prodejci placených televizních služeb. Je mi jedno, že je toto téma nezajímá, ale ať tu nepřátelsky neopovrhují každým, koho zrovna nějáké azimuty a horizontální či vertikální pozice nezajímají. Jim také nikdo nevyčítá, že oni jsou právě to PR tohoto webu pro své firmy. Jako trochu tolerance a méně namachrovanosti.