Hlavně se mi nezdá, že by taková zpráva, po přečtení které se člověku srazí peníze, byla technicky přípustná. Leda by v technickém záhlaví měla tu skutečnost uvedenou, ale pak by se telefon před jejím zobrazením musel dotázat. Pokud to telefon zobrazí bez dotazu, tak je na vině výrobce telefonu.
Pane Mlich, jste naivní, mě DIMOCO prostřednictvím T-Mobilu naúčtovalo
za zvláštní SMS 805Kč, aniž bych věděl, jak jsem k tomu přišel.
Při reklamaci mě T-Mobil poslal, abych si to vyřídil s DIMOCO, že T-Mobil má s D. zprostředkovatelskou službu.
DIMOCO neodpovídá na reklamace ani dopisem, ani mailem.
Když jsem operátorce vytkl,že mají smlouvu s podvodnou firmou,
že půjdu k O2, tak mi na to odvětila, že to dělají všichni /operátoři/.
Takže o technicé přípustnosti se může mluvit jen v kavárnách.Málek