Vlákno názorů k článku Divákům se nelíbí příliš mnoho reklamy v televizích od Radek Donát - Jisteze je to "blby", ale ta analogie je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 2. 2009 17:21

    Radek Donát (neregistrovaný)
    Jisteze je to "blby", ale ta analogie je i v tomhle pomerne presna. Proc existuje dan z pridane hodnoty? Proc je dedicka dan, dan z nemovitosti a na kolik prijde jejich vyber? Logicky by mela statu stacit jen dan z prijmu, ktera je nejspravedlivejsi a asi jedina "logicka", bude-li vhodne nastavena jeji sazba? A proc tohle skoro nikoho nezajima? Co jsou proti temto pitomostem zivicim uplne zbytecne tisice statnich uredniku a otravujici milionum lidi zivot nejake priblbe reklamy a televizni polatky? Jo, takovych veci by se naslo...
  • 21. 2. 2009 11:18

    Pamětník
    MythTV má jedinou chybičku a sice to, že jím běžné DVD a HDD rekordéry, stejně i PVR nejsou vybaveny. A % těch diváků, kteří se dívají na TV přes PC je asi mizivé.

    Celé toto téma je pro mne poněkud jen hypotetické. Bez koncesionářských poplatků, reklam a placených kanálů se TV svět neobejde. Z něčeho musí být placená ta drahá droga pro většinu lidí. I díky posledním změnám a možnosti, které nám digitalizace přináší ve formě několikanásobného zvýšení počtu stanic, máme možnost většího výběru. Může se mi nelíbit množství a způsob zařazování reklam v komerčních TV, může se mi nelíbit to platit v cenách zboží i tato forma reklamy a příjmů TV stanic. Mám ale technické možnosti s tím "bojovat" a jen s mírným obslužným nekomfortem se reklamám aktivně vyhnout. Můžu většinu programů komerčních TV ignorovat, ale nebudu falešně tvrdit, že se na Novu a Primu ze zásady nekoukám, nebyla by to pravda. Ale všechna tato hra má nějaká svá pravidla a je jen na nás a TV, zda jsou přijatelná pro všechny strany. Osobně bych byl ochoten si koncese i připlatit, jen kdyby programy ČT opravdu byly úplně bez reklam. Dočasně jsem ale uvěřil tomu, že ponechávání reklam na ČT má jen regulovat poměry na našem pokřiveném a nespravedlivém reklamním trhu. Bez toho by se možná cena reklamy šplhala ještě více a nejen já bych to musel zaplatit v cenách zboží a služeb. Dělat ankety na oblibu reklam je sice možné, ale venkoncům možná zcela zbytečné.
  • 21. 2. 2009 9:33

    Uživatel zvolil pěknou přezdívku
    Blbý je ale, když je to současně, tedy reklamy a daně/televizní poplatky. Kdyby nebylo nenažranosti Novy, byla by ČT bez reklam. Pak by mi nebylo poplatku líto. Když teď ale vidím českou muziku, vaří se mi krev.

    Na Novu a Primu je dobrý MythTV, filmy nahrává, reklamy uprostřed filmu označkuje a při přehrávání přeskakuje. Občas stačí postrčit jen upoutávky, který označit neumí.
  • 20. 2. 2009 12:40

    Radek Donát (neregistrovaný)
    To je dost srandovni vyzkum. Komu by se komercni prestavky libily? Komu se libi treba dane? Je to proste nutne zlo. I kdyz na reklamy koukam jen vyjimecne (od toho je PVR), nektere jsou docela vtipne. Skloubit vtip i reklamni ucinek je ale vetsinou docela problem. Suma sumarum, rozhodne mam radsi televizni reklamy nez ty dane :-).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).