Myslím, že v článku i zazněl hlavní důvod, proč žádný takový portál nevzniká a bohužel asi ani nevznikne.
Jedna věc je že po masivní propagaci a tím po získání návštevnosti není zaručeno, že se najde dost vkladatelů akci.
Další problém bych viděl v tom, že každou akci by bylo nutné zkontrolovat a tím odfiltrovat komerční nabídky.
Já bych to asi chápal tak, že něco jiného bude například maraton pořádaný místním sportovním klubem a něco jiného bude například maraton v seriálu ..neco.dosad_pojistovnu.cup
Něco jiného je party a premiéra snowboardového videa a něco jiného reklamní snowboard party s tematem jedné lihoviny. Asi tak jako k tomu rozlišovaní. Má ve svém okolí hodně lidí, kteří to takhle rozlišuje.
Ony existují celkem tři jednoduché praktické důvody, proč se to nevyplatí dělat:
1) Je to spousta práce a musí to dělat někdo, kdo tomu rozumí (čili těžko nějaký hejpočkej brigádník). Při tom se do toho nikdo nehrne, protože je to nezáživné zaměstnání.
2) Nevyplatí se to. Zkoušel to masivně IDnes, zkoušejí to další, ale v podstatě to má smysl jen ve specializovaných webech jako doplněk pro speciální čtenáře. Pro vodáky např. http://www.raft.cz/kalendar.aspx , pro outdoorvé našence u nás: http://www.horydoly.cz/kalendar-akci
3) Moc málo lidí rozumí mapám, využívá je a dává jim přednost při rychlé oriantaci. A bude v tomto ohledu hůř. (To jsem dlouhá léta byl zaměstnán jako zeměměřič a mám k mapám nostalgický vztah, ale zkuste třeba lidi z Prahy požádat, ať na mapě ukážou Havlíčkův Brod nebo třeba Valašské Meziříčí, případně Ostraváky, ať vám ukážou Český Brod nebo Chomutov.)