Vlákno názorů k článku Dlouhé je hledání cesty z nudy od Amplitud - Nerozumím úplně všemu co se zde píše. Ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 4. 2012 11:44

    Amplitud (neregistrovaný)

    Nerozumím úplně všemu co se zde píše. Ale článek jsem snad pochopil a podle mého názoru se s ním dá velmi souhlasit. Stačila by prostě jednoduchá aplikace, rozčleněna na kraje, okresy, města... Nevím, jestli se nepletu, ale na podobném principu funguje podle mého názoru super web akcesport.cz Nemá sice mobilní verzi, nepracuje ani s mapou, ale podle mne s určitými vylepšeními je to přesně to, co by bylo třeba. Prostě podívám se na web, a zadám buď jaká oblast akcí mne zajímá, nebo jaká geooblast mne zajímá a dívám se co se mi nabízí. Kéž by toto fungovalo na celou kulturu a budu max spokojený. Nehledě na to, že by se dal vytvořit i portál, kde se bude aktuálně informovat o prodejních, slevových a podobných akcí. Tam by se daly vygenerovat i peníze.

  • 17. 4. 2012 11:56

    Martin P.

    Ano to je ta teorie, jenže ono to tak nefunguje.

    Jsou problémy technické jako, že není mobilní přístupný. Nebo má problém s lokalizací.
    Jsou problémy obsahové . Pořadatele takový portál neplní daty, nebo je přeplněn PR akcema .
    Výsledek je ten, že nemají moc uživatelů.

    A teď jak z toho ven...

  • 17. 4. 2012 13:41

    lamovic (neregistrovaný)

    On je právě problém, že pokud to má přímočaře generovat peníze == "informovat o prodejních, slevových a podobných akcí", tak se to zasere nezajímavým spamem jako Kudyznudy a všechny slevomaty. Nejdřív tam "nic nebude" a pak "kdo se tím má prohrabávat".

    Úspěšnost takového portálu závisí na odhadu relevance pro daného člověka, čas, počasí,... - v tomhle je právě mimoděk geniální facebook. Fór je v tom, jak nad ním rychle a bezobslužně vytvářet nějaké vzorce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).