Přesně, úbytek zákazníků není jenom u UPC, ale u většiny kabelovek a IPTV, navíc spousta kabelovek před digitalizací nabrala nové klienty a teď se dostává pod svoje předchozí čísla. Někde taky rozhodují peníze a když je lidi nemají, tak napřed začnou šetřit na zábavě a přijímat něco zdarma je výhodnější než za to platit, ikdyž to není tak úplně stejné.
Řekl bych, že propad abonentů kabelovky UPC nemá na svědomí vedení, ale dokončování DVB-T v Česku a pro mnohé diváky i jeho programová nabídka. Pokud budeme respektovat uváděné koláče sledovanosti, naprostá většina diváků stejně jen sleduje stanice, které jsou většině již dostupné zdarma, v DVB-T.
Pokud se ale nové vedení zaměří na datové přenosy, internet po kabelu, či optice až ke koncovým zákazníkům, zde perspektiva je a mohou být i tyto služby vyhledávány. UPC totiž není jen kabelovka!