Už v představách vidím další ekonomickou bublinu (jako dříve ta internetová), která bude způsobena tím, že inzerenti budou platit reálné prostředky, aby jejich reklamy viděli z 95% boti pohybující se po sociálních sítích :). Všichni pak budou masírováni tím jak na síti XY se pohybuje 5 miliard "lidí" a tudíž to je jedinečná příležitost prodat jim svůj výrobek, případně nakoupit akcie firmy, která síť XY provozuje...
Docela vystizne - hlavne do "socialnich siti" uz tecou penize delsi dobu, jenze ze strany investoru :) I tady je podobnost s dotcom bublinou zjevna..a nic to nemeni na tom ze pri spravne nacasovanem exitu na tom zakladatele muzou slusne vydelat. Ale bublina urcite jednou praskne..
Je to velká bublina .. sociální sítě se skvěle prodávají, dají se lehce připojit jako doplněk marketingu na internetu, jejich efektivita je ale pro značku, která nemá "fanouškovský" potenciál (nebo to není nějaká zásadní inovativní záležitost - o které lidi ani neví, že existuje), mizivá..
Takže otázkou je kolik toho zvyšujícího se objemu vkládaného do Sociálních sítí se vrátí ..
prosím vás neprekladajte social network ako socálna sieť, pretože pojem sociálny má u nás úplne iný význam ako v anglosaských krajinách. to neni žiadna sieť poberačov sociálnych dávok, ani sieť sociálnych prípadov. správne by sa to malo prekladať ako spoločenská sieť.
Pojem "socialni" ze ma u nas jiny vyznam nez v anglosaskych zemich? Takze kdyz jsem vystudoval fakultu socialnich ved, mel bych byt mistr v pobirani socialnich davek? :)
Je to zajímavé kolik lidí si uzurpuje právo na jedinečný výklad dané věci. Nedojde jim, že správných překladů může být několik a "ten nejsprávnější" je prostě ten, který se ujal.