Dobrý web má nové školení webové analytiky pro marketingové manažery

11. 9. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Nevíte, čím se odlišují nástroje pro webovou analytiku? Do čeho má a nemá smysl investovat? Jak najít přidanou hodnotu placených nástrojů? Dobrý web rozšiřuje nabídku školení pro web a online marketing o nové školení Webová analytika pro marketingové manažery. Lektor školení Pavel Jašek vám pomůže ujasnit očekávání a potřeby od nástrojů pro webovou analytiku. Zjistíte, jak budete moci využívat webovou analytiku naplno, abyste získali co nejlepší návratnost investic.

Nevíte, čím se odlišují nástroje pro webovou analytiku? Do čeho má a nemá smysl investovat? Jak najít přidanou hodnotu placených nástrojů?

Dobrý web rozšiřuje nabídku školení pro web a online marketing o nové školení Webová analytika pro marketingové manažery.

Lektor školení Pavel Jašek vám pomůže ujasnit očekávání a potřeby od nástrojů pro webovou analytiku. Zjistíte, jak budete moci využívat webovou analytiku naplno, abyste získali co nejlepší návratnost investic.

Více informací o školení najdete na stránkách Dobrého webu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).