To je sice hezké, ale na vstupu, to jest např. u mě, když posílám dejme tomu padesát balíků, se na přepážce nějak ty data musí zadat - snažší je to právě prostřednictvím diskety (jiná datová média pošta nezná už vůbec) a programu Pošta 2002... takže dámy na přepážkách by měli mít (aspoň hypoteticky) potřebu s disketou pracovat, tj. umět ji vložit do mechaniky na své přepážce, načíst data a vložit je do poštovního systému... pak ať už si po síti posílají cokoliv, to už mě moc nezajímá... A technaře bych sem vůbec nemotal, ty s tím přece nemají společného vůbec nic
Já se domnívám, že ty "epodpist" Vám běžná přepážková dáma předávat nebude. Spíš bych to (až se počet poboček rozšíří) viděl na reklamační oddělení, případně vedoucí směny/pošty... Tam už se dá i předpokládat menší fronty (pravda, v případě reklamačních oddělení je to sporné :)).
A že dámy u přepážek neví, co to je disketa? Asi s ní nemají potřebu pracovat (proč taky, vždyť všechna u přepážek pořízená data se jim přenášejí po síti, tak na co diskety?). Ostatně, dosti často v různých diskuzích zaznívají názory mladých mírumilovných technařů, že disketa je přežitek a měla by být vymazána z povrchu zemského i se všemi mechanikami.
A už si ani nevzpomínám, kdy naposledy trvalo doručení běžné (nedoporučené) zásilky déle než 2 dny.
Jenže tohle normální člověk do diskuse pod článkem nikdy nenapíše, takže pak to podle negativních ohlasů vypadá, že ČP je banda neschopných nenažranců :(.