Takze kdyz mam doma internet od Nextry na dratech TN, tak pres ne muzu i telefonovat (nemyslim ted VoIP) a uplne zrusit faktury od CTc???
(na webu nextry jsem to nijak explicitne napsane nevidel)
Muzete - nebot pri uplnem zpristupneni to technologicky neni problem, na tech dratech nic od CTc nepojede a hlasove pasmo bude volne.
Nemuzete - nebot presne takovouto sluzbu, a to jsem zapomnel zduraznit, pravdepodobne nebude nabizet zadny jiny operator. Poskytovani hlasovych sluzeb pres klasickou telefonni linku totiz vyzaduje existenci dvoji infrastruktury, ADSL a hlasove. Tu hlasovou telenor networks nema, zameruje se jen na data, a zadny jiny operator si ji nestavi. Takze - od nextry a pokud je mi znamo ani od zadneho jineho operatora nez CRa to nepujde, budete muset pockat na VoIP reseni.
Právě že ne, tohle pro domácnosti nabízejí zdá se jen ČRa. Faktury od ČTc zrušit můžete, ale už si nezavoláte a bude vás to něco stát (nechci slevu zadarmo :-)) - například Volný má to nezavolání vyčísleno na 216,- Kč mesíčně (bez DPH).
Takze kazda takova nabidka bude jen a pouze o VoIP??? To by teda byla docela skoda ... <noflame>ja mam z ciste iracionalnich duvodu porad k VoIP odpor, protoze jsem pred rokem svolil aby jeden subkontraktor volal zakaznikovi pres VoIP, bohuzel to na kvalite hovoru bylo poznat, takze zakaznik projekt zrusil kvuli 'neprofesionalnimu pristupu' (a pruser jsem odnesl ja) ... fakt ze se jednalo o VoIP az do Ciny</noflame>
Tak jsem to zkoumal a podle
http://www.bluetone.cz/main.php?pageid=668&PHPSESSID=81a93e682c28751d718a570e4d2e10fa
jsou hovory u CRa normalne vedene v hovorovem pasmu ... jste me zase mystifikovali :)