Teda nevim, jestli je to slamming, ale rozhodne je to svinstvo. (teda pokud se to i takto neda volne prelozit...)
Asi nejlepsi zpusob obrany proti tomuhle je ve stylu Hurvinkovi hlasky "Oni na nas podfukem, my na ne boudou".
Neboli kdykoliv mi zazvoni pred dverma lidi a budou tvrdit, ze jsou od Ceskeho Telecomu, odpovim "lituji ale manzelka pracuje v Eurotelu..", do telefonu odpovidam "vite, ja pracuju take v pojistovne..."
a takovouhle dodejku bych podepsal dvema krizky (jako ze jsem inzenyr)..
Jistě, máte pravdu, to je dobrý způsob obrany, ale ne vždy.
My máte s Tele2 také zkušenosti, kdy můj důvěřivý manžel před 2 roky "naletěl" pánovi od Tele2. Bohužel byl doma (dopoledne), když u nás zazvonil a protože je na něj psaná telefonní linka, mohl to rovnou i podepsat. Všiměte si, že "naletěl" píši v uvozovkách. On totiž ten pán nelhal, ale neřekl mu všechno. Rozhodně ne to, že paušál od Telecomu budeme platit i dál a manžela, ani ve snu nenapadlo, že to se rozumí samo sebou. On ne každý se v takových věcech orientuje a prodejci to vědí. Myslím, že i když se třeba Tele2 nepohybuje mimo zákon, její prodejci (a tím i firma?) se nechovají korektně.
jistě, že tím i firma. ten prodejce ten nejedná jménem svým, ale zastupuje firmu a v očích zákazníka ji také představuje. je to jako u přepážky v bance - tu banku tam také představuje v danou chvíli dotyčná slečna, která poskytuje klientům bankovní služby. konec konců, klienti té slečně projevují nespokojenost - kdyby to takto klienti necítili, jeli by hodit syrová vejce na čelní představitele. což se neděje.
jen mě zaráží, že si firma, která u nás hodlá podnikat více než jen pár měsíců, kazí jméno tak očividným způsobem. nemám ekonimcké vzdělání, ale tak nějak se mi zdá, že důvěra klientů je pro úspěch na trhu klíčová. asi se pletu.
Pletes... takove casy uz byly... dnes je podstatne mit co nejnizsi cenu, bez ohledu na cokoli okolo... a pro par vyvolenych, kteri si dokazi vazit sluzeb, ceny, casu se to v tom poctu nevyplati (az na vyjimky) delat... - jsme proste maly trh...
k nám zase přišli z Českých Radiokomunikací (jak jsem slyšel ten název, tak jsem je hned od brány vyhodil), ale rodinu co bydlí dole, ani ne za 5minut začali přesvědčovat, že jestli se nepřepíšou k nim, tak dostanou nějakou pokutu za 4500Kč. Škoda, že jsem u toho nebyl, bych je doma zavřel a zavolal na ně policajty :(.
Neco podobneho jsem nedavno resil. Rodice chteji misto dialupu ADSL. Koncila jim smlouva na dialup od VOLu, tak VOL zacal volat. Zrovna chlapik z VOLu volal, kdyz jsme sedeli v kavarne, tak jsem si ho vzal a kecali jsme o 2Mbps ADSL plus, kde neni potreba linka od CTc, plati se asi 600kc/mesic, bez limitu. Jeste jsem se ujistoval, co vsechno se plati: jednorazovne 1kc za zrizeni (pri podpisu na 24mes), 1kc za IP branu (pri podpisu na 12mesicu), mesicne 600kc za Internet, vcetne telefonovani, hovorne 0,8kc/min ve spicku, 0,5kc/min mimo spicku, asi 4kc/min mobilni site. Nic vic? "Ano, zadne dalsi poplatky". Tak poslal chlapik prodejce k nam, ze to teda uzavreme. A kdyz pak prisel a jeste jsme o tom kecali, tak jsme dosli k tomu, ze krome vsech tech poplatku se musi jeste pro ten telefon objednat bud pausal (kde jsou nektery hovory zdarma), nebo se ten pausal objednavat nemusi, potom se ale k cene za Internet pripocte jeste mesicne cena asi 300kc. Proste at si clovek pausal vezme nebo ne, porad musi platit jeste za telefon, cili celkem to vyslo asi na 1000kc/mes. Tak jsme pana prodejce poslali domu a oni si objednaji klasickej Internet Express 512 od CTc.
U tehle rozhodnuti se fakt vyplati probrat to detailne a v klidu, nez ve spechu.
Jak přesně vás Tele 2 podvedlo. Tím že jste měla levnější minutové tarify? Dvojí fakturace není podvod, neplatíte nic navíc. Stále platíte méně, protože máte výhodnější minutovou sazbu. Pokud jste nebyla se službou spokojená, mohla jste do 7 dnů službu vypovědět. Nerozumím vaším výhradám.
Nenapsala jsem, že nás Tele2 podvedli. Napsala jsem, že to bylo nekorektní - to je rozdíl. Minutový tarif skutečně nižší je, ale jde o princip, způsob, jak získávat nové zákazníky a ten korektní nebyl. Někomu možná stačí skutečnost, že je "to" levnější, ale jde i o další servis. Pokud společnost prodává své služby tak zvláštním způsobem, v mých očích to o čemsi vypovídá. Jak se mohu spolednout, že pokud budu mít nějaké problémy, nebude se mnou jednat podobně?