Nepouzivat FB je ten nejgenialnejsi tah jaky kdo muze udelat. A je uplne jedno cim se zivi. Pokud si pamatuji, u tady na lupe vysel clanek o firme, ktera zrusila FB, par tydnu poslouchala hloupe reci a pak se jejich obrat zdvojnasobil.
Sebevětší blbost se dá úspěšně prodat, když je k dispozici dost ještě větších blbců, než autor, kteří jsou ochotni tu blbost koupit. A byznys s lidskou blbostí je starý, jako lidstvo samo.
Když bude 80% občanů marodit na chřipku, budeme se je snažit léčit. Když nebude 20% občanů používat FB, budeme je také ,,léčit"? Spíš bychom měli léčit z chorobné závislosti těch 80%.
Přijde mi to jako typicky "geniální manažerská myšlénka", produkující přesný součet velmi nepřesných čísel. Hlavně proto, že čtu poměrně rychle a při běžné délce řádku vlastně nikdy nepřestanu rolovat stránkou - kromě případu, kdy přestanu číst a věnuji se něčemu jinému.
A co konkretne prodavate nebo s cim kseftujete? Samozrejme, pokud je vas zivot prace, pivo, telka, spanek, tak ten prinos muze byt nulovy. Pokud chcete prorazit s nejakym kseftem, provozovat treba kapelu, bejt politik/organizace/cojavim, nepouzivani FB muze byt spatny napad...
Nelze aplikovat všeobecně... Nějaké brašnářství naopak FB zachránil.. Takže to chce myslet, jako u všeho... Jinak u té firmy to myslím bylo o tom, že jim lidi začali více číst newslettery a chodit na web, ne že by najednou měli dvojnásobný obrat...