A co zacit tim, co je hlavnim ucelem dopravniho podniku, tedy dopravou ? V "zahranici se lide setkali" i s jinymi vecmi, napriklad ze v hlavnim meste nekonci metro jiz o pulnoci (ja vim, podle 30 let stare statistiky by se to pry nevyplatilo).
Stejne tak ze jizdenka na jednotlivou jizdu muze byt levnejsi nez v Praze (jiste, kdyz se polovina penez rozkrade musi to zakaznik zaplatit) a dokonce platit dele nez 90 minut. Nebo kdyz se tech jizdenek koupi vic, je na ne sleva. Nebo se da taky koupit karta, ktera stoji radove jednotky EUR pritom neni treba vyplnit jediny formular a je hned vydana automatem. A opet plati slevy pri opakovanych nakupech (tim se lide motivuji k tomu, aby takto levne karty zbytecne nezahazovali).
Ale kdepak, u nas budeme zavadet do metra WiFi, to je prednejsi. A az se provali kolik to stalo ... vsak vime.