A vy pravidelně a pod vlivem alkoholu taháte bagáž na z vlakových nádraží a pak při přestupech mezi nástupišti?
Nemáte nejvyšší čas si začít řešit Váš problém?
"Také možnost vybrat si Kdy a Kam pojedu je zajimavá"
Mate k tomu i ridice ? Nebo snad marnite svuj cas tocenim nejakeho kolecka a slapanim na nejake pedaly, nemluve o celkove zodpovednosti za tak marnotratnou cinnost a nemoznosti si pred/behem jizdy dat nejaky dobry alkoholicky napoj. V tom pripade nemam pocit, ze by se ten problem vyresil :-)
Přesně tento problém jsem řešil s přítelkyní v minulosti. Nakonec se problem vyřešil sám nákupem auta.
Ano sice to není ekologické jako vlak, ale už od dvou lidí nás vycházejí náklady na palivo méně jízdenka.
Také možnost vybrat si Kdy a Kam pojedu je zajimavá a stresy s navazujícími spoji vystřídaly stresy s dopravní situací.
Hezky den.
Ale u těch drah je to podobné jako u těch obchodů: pořiď si kartu, a když už ji budeš mít, tak přece budeš chodit k nám (když sis už dal tu práci / investoval do karty).
Je to takový "lock-in", který bohužel odradí náhodné zákazníky.
U těch krámů je to podobné: když přijdu do Billy a tu jejich kartu nemám, a vidím ty slevy o které přicházím, tak mě to taky naštve. (Nechci být za vola, který platí víc než musí.)
Přemýšlel jste někdy kolik takových karet byste mohl mít? A kolik peněženek byste musel nosit aby se vám to tam vešlo?
Slevové karty mají smysl pokud mají jasný marketingový účel. "Nakupuj u nás pravidelně knížky a my ti dáme slevu". Bohužel u drah to je poselství "nestojíme o nepravidelné klienty, jezděte si autobusem"
Na cizince už je tarif TCV. Výhodou vysokého jízdného na které téměř nikdo nejezdí je, že se z něj vypočítávají dotace na dotované jízdné (žákovské, studentské).
Predevsim by se mela zrusit nesmyslna dvoji cena. Nevim proc by si nekdo mel kupovat nejakou zbytecnou InKartu, jen proto aby mel nezdrazene jizdne. Tohle mela byt zrejme finta na cizince, aby platili vice nebo co.
V článku bylo zmíněno že je těžké zajistit jízdenky proti padělání. Je mi divné že nikoho nenapadlo že by mohli být na jméno ...
Co se modernizace vlaků týče, je to jako s celou republikou. Nejsou peníze. 40 let vlády komunismu přineslo velký vnitřní dluh a ten se prostě musí projevit. Tím neříkám že se u dráhy nekrade či že by nemohli být řízeny lépe. Určitě mohli, ale zázraky očekávat nemůžeme.
Mě osobně na ČD nejvíce vadí cennová politika. Jedeš sám? Zaplať nesmyslnou cenu. Když pojedeš ve čtyřech, zaplatíš 68,75 % jízdného. Pojedeš v pěti? Zaplatíš 65 % jízdného. Mám obcházet pokladny a nabízet lidem spolujízdu? Mnohem jednodušší by bylo dát pro všechny cenu řekněme 70 % současného jednotného jízdného. Tím by nalákali mnohé jednotlivce kteří si jednoduše spočítají že za tuhle cenu je pohodlný vlak lepší než autobus.