Az budete psat recenzi,v ktere budete psat,ze Nova na nekoho nemela penize,tak si zjistete kolik bere.
Na Trisku penize maji.
Ale pro dej serialu by nemel smysl.
Zapomnel jste zminit Lucii Steflovou,ktera,jako vzdy,hraje velmi dobře.
Jinak serial,bohuzel,je z dalsich nudnych serialu,navazujici na radu,v ktere jsou Pocatky,Pristav,Benatky a dalsi bezduche serialy.
Dokud vsak tato dila budou sledovana,tak se budou tocit.
Líbí se mi zažitý názor některých, že se nedá seriál hodnotit podle jednoho, dvou dílů. Právě první díly by měly diváky navnadit, chytnout a tudiž být "na výši"...Takový "trailer na film". Ten často obsahuje nejlepší scény z filmu, který jinak stojí za... Nebo člověk má odsledovat celou sérii a na koneci zhodnotit, že seriál nestál za sledování? Pokud jde o recenzi, tak je taková šablonovitá, ale chápu, že se něco musí napsat. Když jsem viděl upoutávku, tak jsem si v první řadě řekl, že asi ve škaredinci dostali vycházky. Absolutně (pro mě) nezajímaví a neznámí herci. Já ovšem nejsem cílovou skupinou, takže mě to ani nepřekvapuje.
Neviděl jsem, styl kritiky pana Žáčka už znám, ale zaujal mne jiný názor. Po těch hromadných stescích, že zejména v ČT, ale i jinde, se objevují stále stejné tváře, které tam mají automatický zdroj nezasloužených vysokých příjmů za ubohé umělecké výkony, se objeví pravý opak, cituji :"Když jsem viděl upoutávku, tak jsem si v první řadě řekl, že asi ve škaredinci dostali vycházky. Absolutně (pro mě) nezajímaví a neznámí herci.". Znamená to tedy, že "známé firmy" by to vytrhly? Potom, pokud bude první díl vrcholem, nebudou ty další už zbytečné? Na co by pak se divák těšil, kdyby na konci nebylo vyvrcholení příběhu?
Myslím to tak, že se chci aspoň podívat na sympatické herce, když zbytek stojí za...Je tu ještě kategorie neokoukaných a zároveň koukatelných. Proto se nedivím, že typický televizní (filmový) divák touží po svých oblíbencích, když si je vědom filmařské slaboty. Ne nadarmo se říká " Co neuhraješ, to okecáš." Ale na stejném principu funguje většina hollywoodské produkce. Jen tvářičky znají i za hranicemi USA a celé je to více načančanější. Nebo diváci chodí na filmy Angeliny, Catherine, Channinga...kvůli jejich hereckému umění? Vždyť to jsou jen odříkávači textů pohybující se z bodu a do bodu b. :-)
Nechtěl jsem se rozepisovat, protože je to věc cítění. Mne je téměř vždy charakteristika a jednání aktérů amerických filmů mnohem bližší. Taktéž je to se sympatií k hercům. I proto je logické, že ač bych s tvým tvrzením normálně souhlasil a zdá se mi objektivnější než mé, tak to nevnímám stejně. Ovšem, celkově vidím rozdíly v globálu. Ačkoliv mám vřelý vztah k severské, britské, dále německé, srbské a třeba rumunské kinematografii, tak na mne většina osob těchto krajin působí divně, nebo lépe jinak. Stejné to mám i u české filmové (seriálové) tvorby. Tím chci dát najevo, že i přesto se mi velmi líbí např. naše Kobry a užovky nebo Ztraceni v Mnichově. Vůbec bych neřešil, jestli bude film načančanější, jak tvrdíš o hollywoodské produkci. Pokud by šlo o fakt, tak bych nesměl mít tolik pozitivní vztah k nezávislým filmům. Celkově si myslím, že každý máme blíž k některým národům. Nevím, zda-li má na to vliv vlastní původ, který by byl u mne složitější, a vlastně mi to ve finále takto nedává žádný logický důvod. Mám to tak, že je ve mne moravskoslezská, středočeská, německá a ruská krev. :-) Proč mám daleko blíž k Američanům, Hispáncům, Italům a třeba Francouzům? Na to mi asi bohužel nikdo jen tak neodpoví.
jako pan Žáček to rozpitvat neumím, ale za mne, schází mně tam více vyprofilované figurky (každá vesnice má nějakého úchyla, blázna, faráře opilce nebo nadrženého kozla), schází mně více dějových linií (v každé druhé detektivce je už běžné, že se kromě hlavního případu řeší dalčí 2 paralelně), schází tomu vtip a drama (chce to více scénaristů kteří se doplňují a konkurují si navzájem). Osobně ten seriál vzdávám po 2 dílu.