Take maji ted akci zrizeni pevne linky za 1Kc.
Myslim ze 4000Kc za zrizeni linky je premrstena cena. Melo by to byt normalne tak 1kc-990kc.
No jsem zvedav kolik lidi nalakaji. Uz mne taky na ulici potkali. Slecna mi velice nedoporucovala Expres Start, pry je na nic s rychlosti a limity. I kdyz rikala chvilku pred tim ze je neomezeny. :-)
No kdyz jsem ji vysvetlil co bych si predstavoval, ze za 1270Kc mohu mit kabelovku s "garantovanou" rychlosti (nevim kolik ted cca. 600kbit)a 20GB dat mesicne (uznala ze Karneval je lepsi), tak mi rekla at si sezenu nejakou sit Wifi typu CZfree.net a pripojim se tam. To jsem tedy cucel.
Agent Ceskeho Telecomu na lovu mi to nandal. :-)
Jojo, to je největší problém Českého Telecomu - neumí dělat marketing - zaměstnanci ČTc poradí zákazníkovi nejlepší volbu (mnohdy i proti sobě, když tuto volbu nenabízí) a zákazník z toho má ještě pocit, že ho okrádají.
Marketing je marketing - kdy už se ČTc naučí okrádat zákazníky s tím, že si zákazník myslí, že ho dřív okrádal někdo jiný a s ČTc už je všechno fajn (Umí to většina parazitních operátorů i operátoři mobilní, tak proč už se to konečně nenaučí i ČTc?)
ČTc okrádat zákazníky umí nejspíš moc dobře - ještě z dob státem zaručeného monopolu. A taky patří mezi nejziskovější operátory v Evropě.
Jeho problém je, že veřejnosti je tato skutečnost za ta léta dobře známa a ČTc si ve své pověsti "zloděje" libuje. Marketing pouští do oběhu zjevně KLAMAVOU reklamu, čímž jen utvrzuje širokou veřejnost v přesvědčení o vlastní neserióznosti. V roli drtivě dominantního operátora na českém trhu je to nejspíš velký problém.
Jestli nám faktura u Českého Telecomu činila 30000 Kč měsíčně, a po přechodu k alternativnímu operátorovi je 15000 Kč měsíčně při stejném objemu hovorů, tak to by museli být u ČTc opravdu géniové, aby mě přesvědčili, že jejich služby jsou výhodnější :-)