napodobne a uz ste zkousel reklamaci...taky bomba....jen kdybych mela ten zasr... letak, co sem si to na zaklade nej objednala...jenze nemam...takze pesek...
Internet je o sdileni konektivity, ale pri 6kb/s (to b v "kb" je opravdu malym) to v datu kdy odesilam prispevek z 10tisicoveho moravskeho mesta opravdu neni. Co na tomhle chcete delat? Surfovat? Vite za jak dlouho se mi natahla tahle stranka? V roce 2000 jsme meli dialup podobnych kvalit, pravda za o malicko vetsi penize. Ale ufounovo reseni je utopie. Vyzkousel jsem mraky wifin, adslek, kabelovek, pevnych linek, 4gcek, ale tohle, tohle co ma ted bracha, je nejvetsi bublina co jsem v poslednich par letech zazil. Jako zalozni pripojeni (diky mobilite a pokryti) se muze hodit, pro pripojeni domacnosti vsak rozhodne nedoporucuji
To je ňáká důchodcovsko-komunisticko-telekomácká poučka?
Dneska je to totiž tak, že když máš vodevřenou síť, tak jí nemůžeš zavřít. Vostatně celej Internet je vo sdílení konektivity? Že bysme Internet zavřeli?
Takže místo fundované odpovědi opět kecy o ničem, jak je u prodavačů šmejdů všeho druhu obvyklé. Normálně by to mělo vypadat tak, že provozovatel by měl znát meze použité technologie a jednat tak, aby je nepřekračoval. Jenže to se u nás nenosí, protože tímto způsobem se bohatne pomalu a dlouhodobě. Takže raději nabereme několikanásobek toho, co jsme schopni zvládnout, vyrobíme kulišácké smlouvy a vesele se pakujeme. A zákazníci ať si trhnou protézou!
Velkej rozdíl, velkej ... Zatimco upstream navýšiš lehce, zahuštění konektivity v bezdrátový poslední míli je fakt průda - pokaváď to vůbec de.
Takže si tady v klidu plácej vo tom, jak máš Internet na důchodcovskou průkazku zadarmo, ale do ňákejch rozsáhlejších úvah vo tom, jak funguje ISP, se radši nepouštěj.
A jaký je v tom, z hlediska zákazníka, rozdíl? Žádný. Prostě to nefunguje tak, jak by mělo a jak to zákazník platí a firma není schopna to operativně řešit! Místo, aby s tím něco dělala, tak vesele nabírá další zákazníky. Kdyby takto postupoval ISP v nějaké malé komunitní síti, asi by mu naštvaní klienti velmi brzy rozbili ústa.
Krakonoši, nech si svoje důchodcovský kecy vod cesty. Blbneš tady lidi. Problém je skutečně v agregaci, ale v agregaci na poslední míli - tj. v případě ufouna na rádiu. Cena za upstream už ňákou dobu neni zajímavá (a do NIXu nebyla zajímavá nikdy).
Problém je v agregaci. Když se začíná, odhadne se potřebná konektivita (raději méně, aby se ušetřilo), a začnou se připojovat klienti. Když je jich deset, je to super. Při stovce to ještě jde. Když jich je pětset, je to katastrofa. Po několika měsících stěžování a nadávání a několika desítkách vypovězených smluv se management probudí a začne vymýšlet restrikce. Navýšení konektivity je vždy až to poslední řešení.
Mám ufona několik měsíců. Zřejmě mám stejnou zkušenost jako spousta dalších. První tři týdny bomba. Poté zlom, a horší, a horší, a horší.
U mě je fofr internet v současné době už téměř nepoužitelný. Rychlost nuvěřitelně kolísá, Signál poskakuje sem tam a připojení úplně zamrzne cca 50x!!!! za den. Vypnu, odpojím usb, zapojím usb, zapnu, a už si zase můžu užít 5 minut internetu tou nejpomalejší "fofr" rychlostí, jakou si lze představit. Několikrát denně také zmizí signál úplně. Sedíte, čumíte do monitoru a čekáte kdy naskočí. Fakt super služba.