Vlákno názorů k článku DSL.cz: U:fon stejně rychlý jako CDMA od Telefóniky od anonym - 19.7. mě firma Ufon aktivovala službu „FOFR“ internet.Po...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2007 9:48

    anonymní
    19.7. mě firma Ufon aktivovala službu „FOFR“ internet.Po ujištění operátora,že v Rychnově nad Kněžnou je 100% pokrytí jsem pojezdil celé město a okolí.V jednom místě jsem konečně našel signál o síle jedné čárky.Googl se v těchto místech načítal minimálně 15 minut.na což jsem 24.7. tento absolutně nepoužitelný krám poslal firmě nazpět.Do dnešního dne/14.8./mě nedošlo žádné vyjádření.Naopak jsem dostal fakturu na 325 Kč za datové služby.
    Kdo má zbytečné peníze,silné nervy a hromadu času tak mu doporučuji:
    OBJEDNEJTE SI SLUŽBY TOHOTO OPERÁTORA
    Firma nemá známou emailovou adresu,telefony nebere
  • 20. 9. 2007 18:44

    Jaryn (neregistrovaný)
    Když jsem hledal nějakej good mobilní internet a narazil jsem na ufona,tak jsem si říkal,jakej to bude dobrej net za slušnou cenu...a tak jsem se o něho začal zajímat víc,až jsem narazil na Lupu...dal jsem do vyhledávání "ufon" a narazil na tenhle komentář...docela mě zarazil protože tam píšou 500 - 700 Kb průměrná rychlost a ty tady píšeš že signál je minimální...tak mi to nedalo a tak jsem se podíval na Mapu pokrytí a hledal jsem Rychnov nad Kněžnou...když se podíváš,tak v tom městě je pokrytí těměř minimální takže se nemůžeš divit,že ti to nejede...já ten internet budu potřebovat v Šumperku a v Olomouci a tam je pokrytí maximální...takže doufám že budu s touhle službou spokejen...tolik k tomu :)
  • 2. 10. 2007 20:17

    anonymní
    Takže dnes mi ufon přesně za 24 hodin aktivoval službu a po prvním měřením sem naměřil kolem 700 kbit (ve 15:00) ... večer jsem naměřil kolem 350 kbit (20:00) ...zatím jsem se službou spokojen...takže k tomu ufonovi :)
  • 19. 10. 2007 20:00

    karel (neregistrovaný)
    Trochu ze své zkušenosti .varuji všechny ty co mají jinou možnost připojeníaby sy dalekým obloukem vyhly ufonovi. Před měsícem a třemi dny jseme si tuto službu objednali jelikož v dané lokalitě neexistuje jiná možnostpřipojení ,Praha 4. To že na zákaznickou linku se dovolat je téměř nemožné jsme nějak tolerovali,to že nejde využívat telefonování protože po cca 30 sec hovor spadne.jsme také oželeli. Připojení se pohybovalo v průměru koélem 300 ale pro naše potřeby to postačovalo. problém přišel cce 1 den po vypršení možnosti slüžbu vrátit. byli jsme natvrdo odpojeni a nikdo nedokázal vysvětlit proč ale stát se to může. Po cca 24 hodinách provolaných cca 200 kč přes mobil na zákaznickou linku jsme byli opět připojeni. Bohužel z plného signálu před odpojením jsme na minimálním signálu řešíme to již 4 den přes zákaznickou linku o provolané částce nechci mluvit protože by jste si asi mysleli něco o debilech.Jsem vcelku tolerantní a chápu začáteční provozní potíže ale myslím že už se o začátek v tuto chvíli nejedná.Opět jsem před chvílí problém urgoval prý do 3 pracovních dnů se ozvou ale já už teĎ VÍM ŽE SE NIC DÍT NEBUDE TO JE MOJE ZKUŠENOST . Byl jsem varován ale já bláhový tomu nechtěl věřit že je něco takového v dnešní době možné ale je . vydržím měsíc a pak oželím 5.000 za modem a službu zruším nervy mám jen jedny.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).