No vidíte, že to jde diskutovat k věci a slušně. Dal jsem vám palec nahoru a pozdvihnul tak "vašeho Karma" (-: Ani oznámení o Spamu nebylo tentokrát nutné.
Ano, ale zdaleka ne vsichni. Pokud vim, celkova letni sledovanost je oproti zimnim obdobim nizsi maximalne o ctvrtinu (rozdil mezi nejlepsim zimnim a nejhorsim letnim mesicem v prime time) a pri opravdu zoufale konkurencni nabidce by mohly zejmena mensi stanice s prumernymi naklady dosahnout sledovanosti i vyrazne vyssi nez maji v zime, kdy je velke stanice snadno prevalcuji. Proto si dovoluji tvrdit, ze letni obdobi je potencialni sance mensich televiznich stanic.
Btw. kdyz uz jste mluvil o te kulture, nezapominejte, ze i divadla maji prazdniny a na TV koukaji jiste i rodice, kteri o prazdninach nemuseji chodit na rodicovske schuzky... ;-) To je samozrejme uplne okrajova zalezitost, spis pro zasmani. Podstatne jsou opravdu ty dovolene, ktere o tech max. 25% celkovou sledovanost snizi. A pravdepodobnost spatneho pocasi v nasich krajich take neni nulova. Jinymi slovy, s tim, ze alespon v nekterem z vytipovanych dni bude osklivo a celkova sledovanost bude srovnatelna se zimnimi mesici, se statisticky pocitat rozhodne da.
Lidé jsou na dovolených, na zahrádkách, grilují, za kulturou - jinými slovy užívají příjemných slunných a teplých večerů k těm aktivitám, které v zimních měsících v tuto dobu nemohou provozovat. A vědí to i ve vedení TV, vědí to i zadavatelé reklam - podle toho pak vypadá programová skladba a nabídka. Nic, co by se nedalo pochopit.
Ja si to nemyslim a nevim kam na to chodite (s kym se stykate, ze ve 20 hodin jeste neni doma? a kde by mel byt?), ale proc ne? Kazdy muze mit nejaky nazor. Nemam s tim problem.
Tak to by bylo naprosto neprozřetelné a neekonomické. V letních měsících je obecně sledovanost TV značně nižší, diváci mají jiné zájmy a mnozí z nich ve 20 hodin ještě nejsou doma. Vše ostatní, odvíjející se z tohoto faktu je myslím si zbytečné dále rozvádět.
To jen dokazuje, ze letni program vsech televizi je opravdu o nicem. Je s podivem, ze se napriklad Prima nema zajem v lete dostat na vysluni sledovanosti. Pritom by to bylo tak snadne. Lide jsou z programu vsech stanic otraveni (soudim podle sebe a sveho okoli), takze by jiste vzali zavdek jakymkoli alespon trochu pritazlivym filmovym materialem a mozna by trhli zimni sledovanost Primy, dost mozna i v absolutnim meritku. Chce to proste konkurenci, ktera se nebude snazit ziskat divaky jen behem vanocnich svatku. Doufejme, ze digitalizace ji prinese.